Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumman kaa?

Vierailija
17.04.2006 |

Siis mieheni vai rakastajani.. Siinäpä pulma, miten tätä elämää jatkaisi. Mieheni on hauska tyyppi, johon voi luottaa, mutta seksi hänen kanssaan on aivan pyllystä. Rakastajani taas on täydellinen (siis oikeasti) seksikumppani, mutta elämä muuten on helpompaa oman miehen rinnalla. Kahta suhdetta en halua pitemmän päälle.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miestä ei pätkääkään kiinnosta minun tarpeeni seksin suhteen. Minä osaan milloin tahansa tyydyttää hänet, hän ei ole onnistunut kuin pari kertaa tyydyttämään minut, silloinkin minun avustuksellani. siis se puoli ei parane, sitä on turha ajatella. Jos jatkan mieheni kanssa, on seksuaalinen tyydytykseni vain itseni varassa.

Vierailija
2/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tällä hetkellä tuntuu siltä, etten jaksa elää loppua elämääni ilman kosketusta. Olisiko mahdollsita saada molemmat, siis edes kohtalainen seksielämä ja muuten tasapainoinen suhde? onko jollain niin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli eikö sun tyydyttämisesi ole SUNKIN asiasi, eikä vaan miehesi? Ettekö te harrasta sitä seksiä yhdessä...

Eli OPETA sitä ukkoasi, kyllä uskoisin, että alkaa kiinostamaan, kun huomaa kuinka hyvä juttu se on hänellekin.

Ja niinkuin joku tossa totesikin, mieti kumpi on tärkeämpää hyvä parisuhde vai hyvä seksi, joka hiipuu kuitenkin vuosien kuluessa ja rutinoituu ihan samalla tavalla kuin nykyisenkin miehesi kanssa. Sitten ei jäljellä ole kuin surkea parisuhde.

Vierailija
4/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun hän ei pidä koskettelusta, niin eihän se onnistu, ei niin millään. Olen näyttänyt, mistä nautin, mikä tuntuu hyvältä jne. Mutta mies tekee asiat omalla tavalla, ts. kouraisee pari kertaa perää ja tissiä ja työntää sitten sisään ja siinä se. Tämä kaava EI muutu, joten siinä mielessä ukko on yksin sängyssä, enhän minä moisesta lämpeä. Miestä ei häiritse, että jälkeenpäin tyydytän itse itseni.

Vierailija
5/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tottakai elämä on helpompaa ilman uusperhekuvioita, taloushuolia jne.

Vierailija
6/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti et ole äiti.

Vierailija
7/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 4- ja 6-vuotiaat lapset. Yhteisiä vuosia miehen kanssa viitisentoista.

Vierailija
8/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä lapset erosta selviää,eihän heiltä kuitenkaan olla ottamassa kumpaakaan vanhempaa pois. huonossa parisuhteessa on turha elää,sain tosin sen käsityksen että kaikki muu perheessänne on hyvin paitsi tuo seksipuoli,joten pistää miettimään onko oman seksielämän tähden valmis laittamaan koko elämän ylösalaisin.

Vierailija
9/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastuu kodista ja lapsista on kokonaan minulla, esimerkiksi. Mutta tottakai hyppy tuntemattomaan silti arveluttaa ja seuraukset mietityttävät. Sitähän tässä pähkäillään..

Vierailija
10/10 |
17.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no oma mies tietenki

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi