Vierailija

Tätä on nyt jatkunut vuosikausia. Mies ei halua olla pelkkä ystävä koska on kuulemma sitä vahvempia tunteita. Ei kuitenkaan halua tai pysty kanssani suhteeseen eikä näköjään muutakaan naista löydä. Olen laittanut välit useasti poikki ja pitkiksi ajoiksi, välillä taas yrittäen jotain puolinaista suhdetta hänen kanssaan jossa olen kokoajan halunnut enemmän kuin hän ja siksi homma on päättynyt hirveään riitaan. Silti hän jossain vaiheessa yrittää paluuta elämääni pitkänkin tauon jälkeen. Tämä saa minut hermoromahduksen partaalle koska itselläni on tunteita häntä kohtaan mutta aina kun olen pääsemässä niistä eroon mies yrittää palata johonkin osaan elämääni, mutta ei kuitenkaan halua minua kokonaan eikä selitä mitenkään käytöstään kun yritän sitä kysyä. En vaan tiedä mitä hän haluaa. Olen 29v ja mies kolmekymppine jos auttaa asiaa.

• ylös 1
  • alas 2

Kommentit (4)

Vierailija

Kohdista kiinnostuksesi sellaiseen mieheen jolle sinä olet heti vain ja ainoastaan se juttu nro1, ja niin että tunnet ja huomaat sen.

• ylös 10
  • alas 0
däni

Sillä on välissä muita naisia ja jos niistä ei tule mitään niin se hakeutuu sun seuraan väliaikaisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

däni kirjoitti:
Sillä on välissä muita naisia ja jos niistä ei tule mitään niin se hakeutuu sun seuraan väliaikaisesti.

Samaa mieltä edellisen kanssa. Tai sitten muista syistä haluaa aina välillä tulla paistattelemaan sinun ihailun paisteessa. Saa jotain perverssiä mielihyvää ja itsetunnon boostia siitä, että sinulla on enemmän tunteita häntä kohtaan kuin hänellä sinua kohtaan. Ja ehkäpä saa samalla seksiä sinulta?

Seuraavalla kerralla kun yrittää uida elämääsi taas, laitat kovan kovaa vastaan ja lopetan viesteihin vastaamisen.

Vierailija

Keskustelkaa ja kerro selvästi ettet halua olla enää mikään hätävara, vaan halua kunnon suhteen. Jos mies ei halua samaa, niin pistä välit poikki. Turhaa kestät mitään leikkejä tuossa iässä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.