Himoitsen kaikkia miehiä. Mitä ihmettä teen?
Olen nyt ollut n. puoli vuotta sinkku. En OSAA enkä pysty, enkä saa mitään irti todellisuudessa yhden illan jutuista, mutta himoitsen ystäviäni, ystävien miehiä, työkavereita.. Täysin tuntemattomia sen sijaan en. Yhtään ei kiinnosta.
En tosiasiassa pystyisi edes mihinkään kaverini saati kaverin miehen kanssa, mutta.. fantasiani on sellainen kunnon pikapano, kielletty hedelmä..!!! En minä tiedä mitä tehdä :(
Kommentit (8)
Se että haluaa ei ole väärin, sehän on vain tunne ja tunteilla on tapana lientyä aikanaan. Hyvilläkin tunteilla, valitettavasti. Käytökseesihän toki voit itse paljon vaikuttaa ja välttyä itsellesi vahingolliselta käyttäytymiseltä. Jos et pysty on lääkärin pakeille menolle ihan oikea ja hyvä syy.
No ei sun tartte minnekään lääkärille tai mielenterveystoimistoon mennä :D fantasioida saa.
Olet miehen puutteessa mutta kaipaat vähän turvallisuutta ja hyväksyntää, jota tutut tai varatut miehet tarjoaa?
Fantasioi menemään, eihän tuo mitään haittaa. Ymmärrät varmaan, ettei nuo miehet ole sängyssä kuitenkaan samanlaisia kuin fantasioissasi/tosielämässä.. Tietty jotkut on. ;) Mikä estää kokeilemasta jotakuta ei-varattua tuttua?
sinkkuna ollessa oli ihan tuttua kauraa, tosin tuli niitä sitten vieteltyä omaan punkkaan, eikä tarvii enää parisuhteessa juosta kokeilemassa. Ihan normaalit halut sulla, anna mennä vaan jos siltä tuntuu. Miksi et nauti yhdenyön jutuista? Toisaalta mun on paha huudella, kun tuun niin herkästi, ettei tarvii olla miehen mikään astronautti, että saan yhdenyönjutuista...
Ot. Kerrankin yksi katkarapu oli ihan onnensa kukkuroilla, kun olin kuulemma eka joka oli saanut hänen kanssaan yhdynnässä. Noh, ei se seksi niin kummoista ollut vaikka sainkin. En sitä sille tietysti kertonut, vaan annoin toisen olla ylpeä miehisestä suorituksestaan. :D
Mulla se fantasia toteutu. Pikapano työkaverin kanssa työaikaan. Olihan se hyvä. Mutta kaikenlaista ajatusta sen jälkeen päässä pyöri.
Olisiko kotikaupunkisi terveyskeskuksessa seksuaaliterapeuttia tai mielenterveystoimistossa? En tiedä oletko niiden tarpeessa mutta vähän oudolta vaikuttaa. Se tietysti että himoitset vain tuttuja on vähän parempi kuin että himoitsisit kaikkia. Silloinhan olisit seksuaaliaddikti. Sekin että vasta nyt sinkkuna himoitset ja ilmeisesti suhteessa et, on hyvä merkki. Etsi ainakin uusi mies, vakipano jos ei sopivaa seurustelukumppania löydy.