Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä on pahinta mitä olet kateudesta tehnyt?

Vierailija
06.02.2018 |

Mitä on pahinta mitä olet kateuden takia jollekkin toiselle tehnyt? Kaduitko jälkeenpäin ja miten perustelit tekosi itsellesi?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastelin joskus 7 - 9 (?) -vuotiaana muiden lasten tavaroita. Olikohan se kateutta? En kyllä itse ajatellut sitä koskaan niin, halusin vain niitä tavaroita enkä tajunnut, että muut edes huomaa tai välittää, että jotain puuttuu. Toisin kävi... En ole sen jälkeen varmaan ikinä hävennyt mitään niin paljon! 😳

Vierailija
2/3 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle tuli nuorena aikuisena yllätyksenä, että kukaan ylipäätään tekee kateudesta toisille asioita. Tunnen toki kateutta siinä missä muutkin, mutta käsittelen sen tunteen itseni kanssa. Luulisi että kateuden ja vihan tunne pahenee, jos alkaa tahallaan hankaloittaa kateuden kohteen elämää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
06.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valehtelin kaverille että mies jonka tiesin olevan rakastunut häneen, ja jonka kanssa kaverilla oli juttua yritti pokailla minua kännissä. Kaveri uskoi ja juttu meni jäihin.

Kaduttaa ja hävettää, kyseessä paras kaverini jolla oli mun mielestä jo kaikki ja mulla ei mitään mahiksia samanlaiseen mieheen.

Aiheuttaa itseinhoa edelleen monen vuoden pääst ja vaikka välit viileni jo vuosia sitten kaveriin, niin edelleen kalvaa mielessä ajoittain

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi