Aion rikkoa ylityökieltoa
Ammattijärjestöni on mukana ylityökiellossa. Olen jo viikkoja sitten ehtinyt sopia tulevani tänäkin viikonloppuna ylitöihin, joista on nyt erittäin vaikeassa ja kalliissa elämäntilanteessa suuri apu. Tulen totta vieköön myös ne ylityöt tekemään. Erottakoot vaikka järjestöstä. Minulla ei ole varaa mihinkään muuhun.
Kommentit (12)
Daa ja lol... Aikaisemmin sovitut vuoro vaihdot, ylityöt ym. saa/kuuluukin tehdä. Että jos olet sopinut asian viikkoja sitten nii ole ja tee.
Niin se menee... ja mä aion vaihtaa vuoroja, jos itse hyödyn siitä.
Mitäs me nyt haetaan tällä taistelulla? Lomarahat takaisin? Entä palkankorotukset?
Hyvä vaan, ei tarvitse olla kitisevä mäntti vaikka muut ovat. Ammattiliitosta voi myös erota, jos oikein fiksu haluaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Daa ja lol... Aikaisemmin sovitut vuoro vaihdot, ylityöt ym. saa/kuuluukin tehdä. Että jos olet sopinut asian viikkoja sitten nii ole ja tee.
Ei ohjeistanut meidän liitto noin.
En ymmärrä miksi kukaan tekisi niin kuin liitto käskee. Tekisin ylityötä jos se mulle palkkaa toisi. Mutta nyt se tuo vain vapaata , mikä ei ole yhtään hullumpi.
Ei ihme jos ei liitto saakaan mitään hyvää aikaan jos porukka näin vajaata kun tämän ketjun vastaajat.. Voisin melkein veikata että hoitajia kaikki. Kuka moisia lapasia suostuukaan puollustamaan kun ei kiinnosta kun seuraava tilipäivä ja oma perse.
Mun etu on tehdä ylitöitä ja Saan sitten kunnon tilin
Vierailija kirjoitti:
Mun etu on tehdä ylitöitä ja Saan sitten kunnon tilin
HYVÅ sinä; juuri noin. Ei liitto todellakaan voi pakottaa sinua ylityökieltoon. Hyvä on isopalkkaisen ay-pomon vaahdota asiasta, kun ei ole hätäpäivää taloudellisesti. Ylityökielto on JOKAISEN OMA PÄÄTÖS! Et sinä saa taloudellista apua liitoltasi, joten tee nyt töitä, kun tarjolla. Nautit sitten ylimääräisestä rahasta tai vapaasta.
Hienoa, että joku uskaltaa ajatella omilla aivoillaan. Järjen käyttö on sallittua jopa toivottavaa!
Jotenkin nämä avaukset haisevat ja kauas.
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin nämä avaukset haisevat ja kauas.
Taitaa suututtaa, kun joku omasta porukasta uskaltaa käyttää omia aivojaan!!!!!!? Toivottavasti useampikin tajuaisi, että nyt voi tehdä rahaa oman edun numissä.
Näin se on, persaukiset yyhoot ei voi lakkoilla