Vierailija

Sauli poikkeksetta joka kuvassa kronologista ikäänsä nuorempi!
Arviot vaihtelevat 45-59!
Jenni taas on suurin piirtein ikäisensä eli 41 vuotiaan näköinen!!

Toisin kuin luulette, Jenni ei näytä ikäänsä nuoremmalta eikä ole rypytön, varsinkin 40-vuotta täytettyään alkanut näyttämään ihan nelikymppiseltä, myös rypyt köytyy. Katsokaa vaan tarkemmin.

Sauli taas on krobologisesti "pappaiässä" 69,5 vuotias, mutta ei näytä papalta, vaan suurin piirtein 55 vuotiaalta ja kroppa nuorekas.
Eli Jennin ja Saulin ikäero ei näytä 28,5 v jota se todellisuudessa on , vaan vähintään puolta vähemmältä!

Eli sinä pönäkkämäinen vaikkapa oikeasti vasta 55 v kalju mies, tarkastapa vaan itsesi, saatat näyttää 60 vuotiaalta ja olet tavallaan pappamainen jo, ihan peilistä näet ikäsi.

Jos naisena haluat oikean arvion iästäsi, niin tee se kiitos käsittelemättömällä kuvalla ja lähikuvasta. Esim. Julkkikset, someämmät yms, jos teistä löytyy puolueeton kuva netistä, joka ei ole teidän itsenne ottamanne, niin se kuva kertoo paremmin ikäarvion, ei ne teidän 1000 kertaa photoshopatut muka oikeista kulmista otetut kuvanne.
Voin jo valmiiksi todeta, että 90% ihmisistä näyttää ihan ikäiseltään ellei vanhemmalta!

Lisäksi kauneusleikkaukset, täytteet ym eivät nuorenna teitä yhtään, en ole koskaan tavannut ihmistä joka olisi oikeasti 50 v mutta jota luulisin 20 v !

• ylös 9
  • alas 21

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Julkkisista joka esim. täyttävät tänä vuonna 40 , niin suurin osa näyttää jopa 50 v, kuten Vappu Pimiä, Kristiina Komulainen. Komulaisella järkyttävät uurteet vasta 40 vuotiaaksi!

Sitten nuorammlata kuin ovat näyttävät esim. Laura Huhtasaari , Anne-Mari Virolainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen yli nelikymppinen ja minua luullaan naispuolisten työkavereiden toimesta kirkkaassa päivänvalossa useasti 15 vuotta nuoremmaksi. Lapsekkaat, tyttömäiset kasvonpiirteet sekä erittäin hyvä iho hämäävät.

Tästä huolimatta pidän itseäni oman ikäisen näköisenä. Papereita ei ole kysytty vuosiin (niitä kysyttiin n. 35-vuotiaaksi asti)

Vierailija

Nauran kun tarkistaa vaikka missifinalistit suoraan rivistä !

20 v naiset järjestään 10 v vanhemman näköisiä!

Vierailija

Ikämittarilla saa hyvin erilaisia tuloksia.

Minä olen sieväkasvoisena ja rintavana 54-vuotiaana naisena  joko 41-vuotias nainen, 53-vuotias nainen, 35-vuotias nainen tai kaikkein huvittavimpana 38-vuotias mies.

Toisaalta - maailmassa näkee paljon rintavia miehiä. 

Presidentin rouva on siro ja kaunis ja näyttää miehensä lapselta tai jopa lapsenlapselta siitä huolimatta, että arvostan presidenttiä. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olen yli nelikymppinen ja minua luullaan naispuolisten työkavereiden toimesta kirkkaassa päivänvalossa useasti 15 vuotta nuoremmaksi. Lapsekkaat, tyttömäiset kasvonpiirteet sekä erittäin hyvä iho hämäävät.

Tästä huolimatta pidän itseäni oman ikäisen näköisenä. Papereita ei ole kysytty vuosiin (niitä kysyttiin n. 35-vuotiaaksi asti)

Av-palstan vakiokalustoa nämä 25-vuotiaan näköiset nelikymppiset.
Kohta seuraava jo kirjoittaa.

Vierailija

Eli sulla on ollut photoshopattuja kuvia Niinistöstä ja luultavasti vielä vähintään parivuotta vanhoja. Jos 45-55v näyttää Saulilta pitää mennä lääkäriin!

• ylös 11
  • alas 0
Vierailija

No niin, nyt päästiin asiaan! Kaikki mammat tännepäin hoi kertomaan ällistyttävästä nuorekkuudestanne. (Missähän näitä näkis oikeessa elämässä?)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä heitä on, koska naiset syövät terveellisesti, liikkuvat ja pysyvät hoikkina.

Verrokkina voi käyttää kaljaa ryystäviä ja tupakkaa polttavia tuhteja miehiä, jotka näyttävät Gordon Ramsaylta jo kolmekymppisinä. Miinus kroppa, joka on huolella silavoitu läskillä. :(

ohis 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No niin, nyt päästiin asiaan! Kaikki mammat tännepäin hoi kertomaan ällistyttävästä nuorekkuudestanne. (Missähän näitä näkis oikeessa elämässä?)

Olen pahoillani, että äitisi, sisaresi ja ainoa seurustelukumppanisi muistuttavat sinua ja ovat lihavia. Nyyh.

PS Äitisi maksoi sille tytölle siitä, että hän lähti kanssasi leffaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kyllä heitä on, koska naiset syövät terveellisesti, liikkuvat ja pysyvät hoikkina.

Verrokkina voi käyttää kaljaa ryystäviä ja tupakkaa polttavia tuhteja miehiä, jotka näyttävät Gordon Ramsaylta jo kolmekymppisinä. Miinus kroppa, joka on huolella silavoitu läskillä. :(

ohis 

Nimenomaan hoikat naiset eivät näytä kasvoista ällistyttävän nuorilta. Muuten kyllä hyviltä, enkä pidä ryppyjä ja juonteilta yhtään pahana, mutta niitä nimenomaan tulee hoikille 40+

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Olen pahoillani, että äitisi, sisaresi ja ainoa seurustelukumppanisi muistuttavat sinua ja ovat lihavia. Nyyh.

Mä olisin voinut lyödä vaikka mistä vetoa, että tällainen vastaus tulee :D
Mitä hyvänsä uskaltaa epäillä, kuten tällaista biologista mahdottomuutta, heti on joko katkera peräkammarin poika tai katkera lihava nainen jne.
Tosiasia on, ettei nelikymppinen näytä parikymppiseltä ja se siitä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Mä olisin voinut lyödä vaikka mistä vetoa, että tällainen vastaus tulee :D
Mitä hyvänsä uskaltaa epäillä, kuten tällaista biologista mahdottomuutta, heti on joko katkera peräkammarin poika tai katkera lihava nainen jne.
Tosiasia on, ettei nelikymppinen näytä parikymppiseltä ja se siitä.

Minä vastasin sinun tyylilläsi eli alkeellisesti. Henkiselle peräkammarin pojalle puhutaan hänen kieltään.

Pidän presidentin vaimoa kauniina ja nuoren näköisenä.

PS Lauseen loppuun tulee piste ennen "kivaa" hyömiötä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.