Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tässä vähän ihmetellyt viimeaikoina kun meidän neiti pesee niin aktiivisesti pyykkiä. La emme päässeetkään isännän kanssa leffaan ja tulimme kotiin vähän aiksisemmin. Tyttäreni 13v oli juuri samaan aikaan tulossa kavereineen meille ja kaverit hihittävät aivan hysteerisenä. Meidän tytär oli aivan naama punaisena, mutta emme tienneet syytä. Mies sitten kutsui tytöt sisälle kylmästä ja napsautti pihavalot, silloin huomasin, että meidän tytöllä oli tosi märät housut. No tietenkin luulin, että lumessa on peuhattu, mutta sitten mieheni vitsillä sanoi, että on tainnut päästä vahinko ja tyttäreni rupesi änkyttämään jotain outoa. Ja kaverit nauroi. Myöhemmin juteltuamme selvisi, että isommat pojat olivat järjestäneet tytöille pissan pidättelykisat ja voittaja sai ilmaiset leffaliput. Meidän tytär ei siis ollut voittanut. Ja tuo kisa ei ollut ensimmäinen kerta. Onko taas joku uusi nuorten villitys? Huoh.

• ylös 3
  • alas 9

Kommentit (9)

Vierailija

Meillä oli 80-luvulla kotibileissä myös noita. Varahousut aina repussa, kun lähdettiin bileisiin. Olin kyllä itse aika hyvä pidättämään. Voi sitä hullua nuoruutta.

Vierailija

Onhan tuo tietenkin vaarattomampaa, kuin ryyppääminen ja pilven poltto, mutta tyttöjä taidetaan nyt kyllä vedättää oikein kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä oli 80-luvulla kotibileissä myös noita. Varahousut aina repussa, kun lähdettiin bileisiin. Olin kyllä itse aika hyvä pidättämään. Voi sitä hullua nuoruutta.

Meillä vedettiin laksatiivia ennen bileitä, se joka p*skoi housuun ekana joutui tarjoamaan kaljat koko seurueelle.
Välillä tuli haastavia tilanteita, kun kaksi tai jopa kolme päräytti ripulit housuun samaan aikaan.

Oi sitä nuoruutta 💗💗

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Meillä vedettiin laksatiivia ennen bileitä, se joka p*skoi housuun ekana joutui tarjoamaan kaljat koko seurueelle.
Välillä tuli haastavia tilanteita, kun kaksi tai jopa kolme päräytti ripulit housuun samaan aikaan.

Oi sitä nuoruutta 💗💗

Herran jestas mitä touhua 😂😂. Meillä kyllä jotku kusi kännissä housuun, mutta tietääkseni kukaan ei paskonut. Päivän naurut taas. AV on niin parasta huumoria!!

Vierailija

Täällä Toijalassa myös muotia nyt nuorten keskuudessa. Vaarallinen leikki näillä pakkasilla.

Vierailija

Kuseminen ja paskominen housuun harrastuksena? No luin kyllä, että lapset on tyhmentyneet jo pitän aikaan, mutta ett noinkin paljon?

Vierailija

Meillä Porvoossa teinit työntelevät jääpuikkoja anuksiinsa ja kenellä pokka kestää saa pätkiksen, AIka tavallista touhua siis tuollainen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Meillä Porvoossa teinit työntelevät jääpuikkoja anuksiinsa ja kenellä pokka kestää saa pätkiksen, AIka tavallista touhua siis tuollainen.

Meilläpäin se palkinnoksi syöty Pätkis tungetaan hanuriin ja sitten syödään.