Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten saan miehen vieteltyä

Vierailija
05.02.2018 |

Olen viikonloppuna menossa tapaamaan yhtä miestä, jonka kanssa olemme nähneet jo muutamia kertoja. En koe, että nämä olisivat olleet treffejä mutta nyt tunteeni on alkanut syventyä. Viikonloppuna menemme syömään, miten voin olla varma onko mies kiinnostunut minusta ja kuinka saisin houkuteltua hänet saatille ja ehkä sänkyynkin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pistit kyl pahan.

Vierailija
2/12 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvännäköinen ja jos sulla on hyvät tissit, niin käytä sitten niitä. Tissivakoa peliin siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi on tehokkain keino. Sillon kelpaa miehelle vähemmänkin vetävä lyyli.

Vierailija
4/12 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikästä päälle, jotain mikä korostaa rintoja.

Seksikkäät alusvaatteet,hyvää hajuvettä,piirteitä korostava meikki ja flirttiä peliin. Koskettelua,aistien herättelyä yms.

Vierailija
5/12 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaadi mitään.Kuka mies kieltäytyy kyntämisestä?

Vierailija
6/12 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä kaunis ja muodokas sekä aika sporttinen. Rintavakoa ajattelin kyllä käyttää mutta en liian selkeästi. En halua olla liian ilmiselvä koska en ole varma hänen tunteistaan. Hän kyllä kehuu minua, nauraa jutuilleni ja katselee minua ajoin pitkään...

Vierailija
7/12 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt että mites ois, mennäänkö panee? Miehille toi on ihan ok, parempi kysyä suoraan kun ei ne vinkeistä tajua. Valitettavasti.

Vierailija
8/12 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hemmettiä ne äm-mät rinnoista vouhottaa kun per-se meitä miehiä kiinnostaa. Per-se tyrkylle ja näytille!

Vierailija
9/12 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan vaan antaa tilanteen viedä, viimeksikin kotona kirosin kun en saanut suutani auki vaan toivotin hyvät yöt ja menin kotiini. Meinasin laittaa hänelle viestin perään mutta en tohtinu, toivottavasti en nyt tee samaa virhettä.

Vierailija
10/12 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikästä päälle, jotain mikä korostaa rintoja.

Seksikkäät alusvaatteet,hyvää hajuvettä,piirteitä korostava meikki ja flirttiä peliin. Koskettelua,aistien herättelyä yms.

-Pienestä älykkyyden ilmaisustakaan ei liene haittaa.

Vierailija
11/12 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hemmettiä ne äm-mät rinnoista vouhottaa kun per-se meitä miehiä kiinnostaa. Per-se tyrkylle ja näytille!

Täältä iso peukku perseelle !

Persemies

Vierailija
12/12 |
08.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tunnet vetoa kaveriin, se kyllä näkyy olemuksestasi. Jotkut tarvitsevat vaan aikaa tutustumiseen. Intiimiys syntyy tuntemisen kautta. Hienovaraisuus on usein seksikkäämpää kuin suorasukaisuus. Tiedät itse miten edetä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän