Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko ihastuksen fb- tai instakuvasta tai päivityksestä tykätä?

Vierailija
05.02.2018 |

Miten muut toimii?

Olen aiemmin tykännyt reilusti vaan, mutta nyt tuli yhtäkkiä joku ahdistus että mitä jos siitä joku tykkää huonoa..

Sanomattakin siis selvää etten ole kertonut ihastuksesta edes kohteelle. Olen tyytynyt siihen että ollaan vain tuttuja tai kavereita. Haluan tälle ihmiselle hyvää ja olla mukava niin siksi en näkisi tykkäämisiä pahana, eikä se saa minua elättelemään mitään sen kummempia toiveita.

Näkeekö sen ihastuksen siitä ettei tykkää mutta seuraa vai siitä että tykkää? Ei ole yksiselitteistä.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko ihastuksellasi hyvä perse?

Vierailija
2/3 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos lähtisin jonkun tykkäyskäyttäytymistä analysoimaan, lähtisin tutkimaan, miten hän on tykkäillyt muiden ihmisten kuvista, ja suhteuttaisin saamiani tykkäyksiä niihin. Ihmiset on niin erilaisia, jotkut tykkää kaikesta mitä etusivulle tulee, ja jotkut ei edes parhaiden ystäviensä jutuista. Eri juttu on sitten, tuleeko ihastuksellesi mieleenkään lähteä kartoittamaan sinun tykkäämispolitiikkaasi. Kaikki eivät ole kaltaisiani kyyliä, tai sitten vaan ei välttämättä muutoin hoksaa noteerata sinua. Tai sitten kyttää liikkeitäsi, tutkii jatkuvasti myös lähipiirisi Facebook-seiniä ja Instaa, kuka tietää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No onko ihastuksellasi hyvä perse?

On hyvä perse mutta en käsitä miten se asiaan liittyy. 😊Olen nainen ja ihastukseni mies. Harvoin mitään päivittää ja käsittääkseni myös harvoin mistään tykkäilee, en tosin ole stalkannut. Itse taas päivitän enemmän ja olen aktiivisempi tykkäyksissä muutenkin mut tää mullakin vaihtelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä