Mikä avuksi ummetukseen ja kauheeseen turvotukseen?
Olen käyttänyt visibliniä monta kuukautta. Se ei auta.
Foodmap yms. on kokeiltu.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Jätä hiilarit minimiin. Syö kasviksia, muista rasva, liiku nauti vettä.
Itsellä auttoi viljojen totaalinen eliminointi.
Ok, vettä juon riittävästi.
Thyroxin? Mutta vain siinä tapauksessa, jos kilppariarvot pielessä. Nuo molemmat on kilpirauhasen vajaatoiminnan oireita.
Vierailija kirjoitti:
Thyroxin? Mutta vain siinä tapauksessa, jos kilppariarvot pielessä. Nuo molemmat on kilpirauhasen vajaatoiminnan oireita.
Kilppariarvot on ok.
Liian vähän liukoisia kuituja ja rasvaa. Unohda se visiblin ja täytä masu kasviksilla, myös kypsillä. Chili voi vauhdittaa suolen toimintaa.
Kokeile Mangnesiumsitraattia. Iltaisin 3 tablettia. Auttoi ainakin minulla ja on siitä muutakin hyötyä elimistölle. Tärkeä osa kalsiumaineenvaihdunnassa. Tarkoitin siis em. ummetukseen.
Vierailija kirjoitti:
Liian vähän liukoisia kuituja ja rasvaa. Unohda se visiblin ja täytä masu kasviksilla, myös kypsillä. Chili voi vauhdittaa suolen toimintaa.
Kasviksia saa syödä aika rutosti ennen kuin liukenevien kuitujen määrä vastaa edes yhtä lusikallista visibliniä.
Syö kaurapuuroa, kasviksia, täysjyvää, juo julmetusti vettä ja liiku. Ja lisää visiblinin annosta, sitä kuuluu lisätä niin kauan kunnes tepsii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasviksia saa syödä aika rutosti ennen kuin liukenevien kuitujen määrä vastaa edes yhtä lusikallista visibliniä.
Syö kaurapuuroa, kasviksia, täysjyvää, juo julmetusti vettä ja liiku. Ja lisää visiblinin annosta, sitä kuuluu lisätä niin kauan kunnes tepsii.
Niin ja rasvaa, kuten edellisessäkin mainittiin!
Liikunta ja tuore laku. Vatsa toimii.
Minä syön 95% kasvisruokaa ja viljat poissa. Minulla on aina pehmeä uloste, mutta silti ummetusta ja turvotusta, luulen, että osa kasvisruuasta aiheuttaa turvotusta.
Juo aamulla ja illalla keitettyä vettä mihin lisäät omenaviinietikkaa. Toinen vaihtoehto on puristaa puolikas lime kupilliseen kuumaa vettä. Jo muutamassa päivässä huomaat ison eron!
Kaikki muut viljat minimiin paitsi kaura. Kaurapuuro tekee hyvää vatsalle.
Kauraleivässäkin on sitkon takia usein muutakin viljaa, joten ei leipää.
XL-S Medical.
Reipas rasvaripuli ja nesteenpoisto. Menee suolisto pitkäksi aika kivasti sekaisin.
Mulla helpottanu mahakipuja Ortis Fructolax :) Löytyy ainakin joistain ruokakaupoistakin.
Pellavansiemeniä jugurttiin pari rkl
1. Kaakao tai kahvi (kofeiini vilkastuttaa). 2. Terveellinen ruoka. 3. Hyvät rasvat, öljyt. 4. Veden /mehun juominen. 5. Banaani. 6. Varmista ettei ole allergioita, lääkkeen sivuvaikutusta tai laktoosiongelmaa. 7. Maitohappobakteerit apteekista, jogurtti ja älä valmista ruokaasi mikrossa. 8. Riittävä uni ja rentous, ei stressiä tai laihdutusta liiaksi. 9. Apteekista voiteita takamukseen, voi olla kuivunut ja rikki. 10. Kävelylenkit joskus. 11. Ei lakritsia.
Jos ei sitten nuo muut konstit auta, niin hätätapauksessa osta apteekista duphalac liuosta. Sitä annettiin minullekin sairaalassa, kun leikkauksen jälkeen vatsa ei toiminut. Ota ohjeen mukaan, ettei mene kuralle.
Leipä pois kirjoitti:
Kaikki muut viljat minimiin paitsi kaura. Kaurapuuro tekee hyvää vatsalle.
Kauraleivässäkin on sitkon takia usein muutakin viljaa, joten ei leipää.
Mulle ei toi lime tai sitruuna ole vaikuttanut mitenkään
Jätä hiilarit minimiin. Syö kasviksia, muista rasva, liiku nauti vettä.
Itsellä auttoi viljojen totaalinen eliminointi.