Haluan luovuttaa (nettideitit)...
Olen käynyt jo monilla treffeillä ja ei niistä yksinkertaisesti synny mitään! Miehillä on hirveet odotukset tai he ei edes halua oikeasti vakavaa suhdetta. Ilmeisesti kelpaan panoksi niille joista olisin kiinnostunut seurustelumielessä ja parisuhteeseen heille joista en ole kiinnostunut kummallakaan tasolla (seksi tai parisuhde) Haluaisin oikeasti että joku mies tekisi aloitteen arjessa, mutta en käy baareissa tms. joten vaikeaa on. Vinkkejä kanssasisaret? löytyykö mies kun lakkaan etsimästä? Tuntuu että nettitreffit ei vaan toimi omalla kohdalla. Erityisesti kun en tykkää olla valokuvissa, niin vaikea jakaa hirveästi mitään kuviakaan. Eikä ole ketään joka niitä voisi ottaa.
Kommentit (44)
Kuten jo tuossa itse tunnustit niin olet liian nirso, kelpaisit kyllä mutta sinä et kelpuuta halukkaita miehiä.
Voi olla että olen liian nirso. Uskon että jokaisella on oma makunsa ja sitä, ja omaa vaistoa kannattaa kuunnella. Harva menisi sänkyyn tai haluaisi naimisiin jokaisen vastaan tulevan miehen kanssa. Uskon että tähän on myös jokin biologinen, tiedostamaton syy ettei pariuduta vääränlaisten kanssa. Näen usein arjessa minua miellyttäviä miehiä mutta ei taida kuulua suomalaiseen kulttuurin jossain bussissa taikka kadulla lähestyminen. Ja netissä on vain murto-osa miehistä. Voin toki yrittää "laskea" rimaa, mutta en silti voi täysin sotia omia vaistoja vastaan. Toiset miehet vain ovat omaan silmääni ja korvaani (olemukseltaan, ääneltään, eleiltään) epämiellyttäviä ja toiset taas mukiin meneviä. Varmaan aika normaalia itse kullekin.
-ap
Joillekin kaikki asiat ovat niin vaikeita ja sinä olet selkeästi yksi sellainen. Miksi teet yksinkertaisesta ja helposta asiasta vaikean? Jos kirjoitat, että jo valokuvassa oleminen on sinulle hankalaa, niin kylläpä olet taas oikea täydellisyyden tavoittelija kaikin puolin. Ehkä on tosiaan parempi kun lopetat tällaiset liian haastavat aikuisten leikit, jatkat ihan niiden Harlekiinikirjojen lukemista ja haaveilet.
Kuinka vanha olet? Onko 16 liikaa?
"Ilmeisesti kelpaan panoksi niille joista olisin kiinnostunut seurustelumielessä ja parisuhteeseen heille joista en ole kiinnostunut kummallakaan tasolla"
Yleinen naisten ongelma eikä varmasti liity millään tasolla "biologiseen yhteensopivuuteen", jos sellaista edes on
Nettideitit ei toimi useimpien ihmisten kohdalla koska se on luonnoton tapa tutustua.
Tänne tuli mielestäni hyviä, asiallisia vastauksia mutta myös sellaisia päällehyökkääviä. Aivan kuin olisi minun vikani että en löydä kumppani netistä. No toisille se on näköjään lasten leikkiä nro neljää lainatakseni
ap
Miehen näkökulmasta kyllä vaikea tietää, että onko nainen sinkku vai varattu. Siksi varmaan ne aloitteetkin vähissä. Baarissa helpompi ainakin jos nainen ottaa katsekontaktia.
En minäkään ole netistä vielä löytänyt, mutta ei Ap luovuteta :)
M35
Nettideitit on niin täynnä miesreppanoita, jotka eivät koskaan tule saamaan naista. Ne käyttää kaiken aikansa pommittamalla itseään huomattavasti tasokkaampia naisia, varmaan ajatellen että jospa joku olisi tarpeeksi epätoivoinen? Älä tingi siitä, mitä etsit. Yksinkin on parempi kuin luuserin kanssa.
Voi että.. olet affojen leikkikaluna siellä. Haluaisit kunnon kiltin miehen, mutta hän ei koskaan olisi sinulle liian jännittävä.
Vierailija kirjoitti:
Tänne tuli mielestäni hyviä, asiallisia vastauksia mutta myös sellaisia päällehyökkääviä. Aivan kuin olisi minun vikani että en löydä kumppani netistä. No toisille se on näköjään lasten leikkiä nro neljää lainatakseni
ap
No niinhän se on sinun vikasi, kun nettideitit toimii loistavasti, jos kerran pääset treffeille. Ongelma on sinussa itsessäsi, jos et halua syventää suhdetta sinusta kiinnostuneiden miesten kanssa. Ota vähän vastuuta
Nettideittailu ei yleensä toimi. Voisitko tavata miehiä harrastuksissa tai kahviloissa, jos et käy baareissa? Asutko Helsingin seudulla? Esim. siinä Esplanadin molemmilla puolilla on tasokkaita anniskelupaikkoja jotka eivät ole perinteisiä "baareja" jossa olisi juopuneita. Enemmänkin herrasmiehiä ja naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
No niinhän se on sinun vikasi, kun nettideitit toimii loistavasti, jos kerran pääset treffeille. Ongelma on sinussa itsessäsi, jos et halua syventää suhdetta sinusta kiinnostuneiden miesten kanssa. Ota vähän vastuuta
Nettideittailu toimii loistavasti Top 10% miehille, jotka puolestaan eivät kerkeä/halua treffeille kaikkien kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Nettideitit on niin täynnä miesreppanoita, jotka eivät koskaan tule saamaan naista. Ne käyttää kaiken aikansa pommittamalla itseään huomattavasti tasokkaampia naisia, varmaan ajatellen että jospa joku olisi tarpeeksi epätoivoinen? Älä tingi siitä, mitä etsit. Yksinkin on parempi kuin luuserin kanssa.
Ne reppanat on siis se loppu 90%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nettideittailu toimii loistavasti Top 10% miehille, jotka puolestaan eivät kerkeä/halua treffeille kaikkien kanssa.
Ja myös 90% naisista jotka haluaa noita top 10% miehiä.
Rimaa ei pidä laskea vaan ymmärtää mitä on etsimässä.
Oikeasti pohtia mitkä asiat on niitä millä on merkitystä. Liian usein kuuluu jotain täysin epäolennaisia vaatimuksia elämänkumppanille. Pitää katsoa sitä yhteistä tulevaisuutta vuosikymmenien päähän. Katsoa sitä ihmistä ennemmin mihin hän on menossa kuin missä hän nyt on.
Vierailija kirjoitti:
Nettideitit ei toimi useimpien ihmisten kohdalla koska se on luonnoton tapa tutustua.
Mikä se luonnollinen tapa sitten on? Kun ei enää eletä kivikaudella luonnollisessa ympäristössä.
Hyvin on nettideittailu sujunut, kaksi miestä omen tavannut ja kumpikin kelpasi oikein hyvin. Ensimmäinen tosin vain seksiin ja tämä oli sovittu yhdessä ennakkoon, mutta toinen sitten jo huomattavasti syvällisempään suhteeseen. Jos kuitenkin joudun vielä palaamaan markkinoille, niin yhtään ei ahdista tuleva nettideittailu. N47
Ei mulla ole mitään muuta sanottavaa asiaan ap, kuin että tunnen tuskasi. Täsmälleen sama tilanne valokuvien vierastamista myöten.
Itse olen ajatellut jatkaa yrittämistä hiljalleen samalla siihen varautuen että jään vanhaksipiiaksi.
Rainbow-I surrender :) elä luavuta beibi