Mitkä näistä on mielestäsi pahinta
Kyse "aikuisista"
-samassa kaveriporukassa kumppanin vaihtaminen, eli ensin seurustelee toisen kanssa ja sitten vaihtaakin toiseen
-kaverin entisen kanssa seurustelu/seksi
-kaverin "ihastuksen" vieminen
Kommentit (6)
Miksi näissä vaihtoehdoissa pitäisi nähdä pahaa?
Jokainen pariutuu ja viettää aikaa kenen kanssa haluaa.
Ai niin, lisään vielä
-miesystäväsi ihastuu kaveriisi (ketä muuten "syytät" mielessäsi, vastaa rehellisesti)
Ehkä kolmas, tosin se vähän riippuu onko siinä sabotoimassa kaverin mahiksia ihan vain testatakseen viehätysvoimaansa, vai eikö kaverilla edes ole mahiksia ja on itse ihastunut kaverin ihastukseen ja saa myös vastakaikua.
Kaverin ihastuksen vieminen. Mutta kaikki kolme kyllä helposti tekevät porukasta entisen.
Kysyn tätä siksi, että kaverini miesystävä aikoinaan ihastui minuun, enkä tiennyt sitä. Seurustelivat vielä pitkään silti ja sain vasta eron jälkeen tietää asiasta.
Kaverini kanssa pitkään keskusteltiin asiasta ja hän vaikutti olevan sinut asian kanssa, vaikkakin.. vaistosin, että ehkä olen silti hänen mielessään syyllinen.
No, tutustutin hänet sitten kaveriini, oikein hyvännäköiseen ja mukavaan mieheen. Mies oli minusta hieman kiinnostunut, mutta minä en tästä ja ajattelin että tuossapa olisi hyvä pari, vinkkasin miehellekin, että nainen voisi olla kiinnostunut jne.. Alkoivat sitten seurustelemaan ja myöhemmin kuulin, että kaverini luuli minun olleen ihastunut mieheen ja ottanut tähän yhteyttä "selkäni takana"..
Eli ehkä yritti kostaa minulle? :S Kertoi minulle siis asian itse noin. Oli mieheltä sitten kuullut, miten asia todellisuudessa meni.
Nyt mietin, että koska ei saanut kostettua niin onko yhä odotettavissa jotain vastaavaa? Ovat eroamassa miehen kanssa ja mies on taas antanut pientä vinkkiä katseillaan, että tiedän mitä tämä vieläkin miettii... Elän puutteessa ja panisin kaikkea liikkuvaa, onko tässä tilanteessa hirveää jos käyn tuota kiksauttamassa? Se on kyllä meidän ystävyyden loppu, kun nainen selkeästi syyttää minua kaikesta. Mutta onko sekään oikein?
Pahinta kaverin ihastukseen sekaantuminen on ehdottomasti pahinta.
Nuo muut mun mittapuun mukaan hyväksyttäviä.