Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö insinöörit edes tajua miten paljon niitä vihataan?

Vierailija
05.02.2018 |

Putkiaivot.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos insinöörit innovatiivisuudestanne, ilman sitä en selaisi iPadilla AivottomienValittajien -palstaa ja naureskelisi elämäm kolulaisten kateellisuudelle ja katkeruudelle 😀 Kolme hurraa-huutoa insinööreille!

”Kukaan ei halua käyttää kosketusnäyttöä!”

- Suomalainen Insinööri v. 2007

Insinöörihän ne oli ehtinyt jo kehittämään. Siteeraat johtoa.

Vierailija
22/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos insinöörit innovatiivisuudestanne, ilman sitä en selaisi iPadilla AivottomienValittajien -palstaa ja naureskelisi elämäm kolulaisten kateellisuudelle ja katkeruudelle 😀 Kolme hurraa-huutoa insinööreille!

”Kukaan ei halua käyttää kosketusnäyttöä!”

- Suomalainen Insinööri v. 2007

Älä mustamaalaa tuotekehittelijöitä kun itsekin takuulla tiedät että tuon sanoi ja edelleenkehittämisen kielsi Jorma Ollila.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista sattuu Porvoossa.

0/5

Vierailija
24/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä vihaa insinöörejä. Ainoastaan niitä insinöörejä jotka eivät osaa hommiaan mutta ovat olevinaan.

Näiden kavereiden lisäksi on mahtavia insinöörejä jotka osaavat hommansa, painavat duunia sekä ovat hyviä ihmisiä vielä lisäksi.

Insinöörien huono maine johtuu siitä että paskoja insinöörejä on liikaa esimiestehtävissä joihin he eivät sovellu.

Vierailija
25/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asuinpaikka Espoo. Hiukset: puolikalju. Kengät: talvilenkkarit. Harrastukset:raivohiihto.

Asuinpaikka Helsinki.Hiukset puolipitkät.Kengät ..hmm..näillä keleillä Sievin talvikengät tai Icebugit.Harrastukset: lukeminrn ja neulominen.

Minä kans:

Asuinpaikka Seinäjoki. Hiukset lyhyet. Kengät maiharimalliset nilkkurit tai korolliset saappaat näin talvella. Harrastukset virkkaaminen, neulominen, ompeleminen, matkustelu ja lastenlapsien ihastelu.

Vierailija
26/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, enkä ole huomannut, että minua vihattaisiin. Monet tuntuvat arvostavan ja osaamiseni kelpaa tuttavien käytännön ongelmissa. Jotkut kadehtivat hyvää liksaani. Naisen puutteessakaan ei ole tarvinnut kärvistellä. Mikäpä tässä insinöörinä ollessa, tämä on aika onnellinen olotila.

Ap on tainnut yrittää insinöörin uralle, mutta opiskelupaikkaa ei herunut sitkeistä yrityksistä huolimatta. Ymmärrän, että se katkeroittaa.

Vierailija
27/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sori vaan mutta Steve Jobs nimenomaan ei ollut insinööri. Ja kaikkein vähiten suomalainen insinööri.

Sori vaan mutta Steve Jobs ei nimenomaan keksinyt kosketusnäyttöä, vaan hyödynsi muiden innovatiivisuutta (niiden insinöörien) omiin tuotteisiinsa kuten iPad.

Vierailija
28/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rehellinen duunari osaisi työnsä tehdä ihan hyvin ilman niitä kaiket päivät tietokoneen ääressä läsiviä isopalkkaisia ja -mahaisia insinöörejäkin.

Minä olen tällainen päivät tietokoneen ääressä läsivä insinööri. Ainakin duunarin näkökulmasta katsottuna. Kummasti vaan harva se päivä pitää vetää suojavaatteet niskaan ja mennä pelastamaan linja pulasta. Milloin on raaka-aineessa tai materiaalissa vika, milloin valmistusohjetta ei vaan ole luettu tai ihan puhtaasti toimittu tietoisesti ohjetta vastaan. Sitten minä setvin että mikä mättää, osoitan virheen, korjataan toimintatapa tai vaihdetaan raaka-aine ja taas putkutellaan valmista tulemaan. Turhahan minä olen.

Vierailija
29/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minä vihaa insinöörejä. Ainoastaan niitä insinöörejä jotka eivät osaa hommiaan mutta ovat olevinaan.

Näiden kavereiden lisäksi on mahtavia insinöörejä jotka osaavat hommansa, painavat duunia sekä ovat hyviä ihmisiä vielä lisäksi.

Insinöörien huono maine johtuu siitä että paskoja insinöörejä on liikaa esimiestehtävissä joihin he eivät sovellu.

Millä tavalla paskoja ja eivät sovellu?

Vierailija
30/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä rehellinen duunari osaisi työnsä tehdä ihan hyvin ilman niitä kaiket päivät tietokoneen ääressä läsiviä isopalkkaisia ja -mahaisia insinöörejäkin.

Minä olen tällainen päivät tietokoneen ääressä läsivä insinööri. Ainakin duunarin näkökulmasta katsottuna. Kummasti vaan harva se päivä pitää vetää suojavaatteet niskaan ja mennä pelastamaan linja pulasta. Milloin on raaka-aineessa tai materiaalissa vika, milloin valmistusohjetta ei vaan ole luettu tai ihan puhtaasti toimittu tietoisesti ohjetta vastaan. Sitten minä setvin että mikä mättää, osoitan virheen, korjataan toimintatapa tai vaihdetaan raaka-aine ja taas putkutellaan valmista tulemaan. Turhahan minä olen.

Ehkä sun työkaverit ei oo rehellisiä duunareita kun ei osaa hommiansa.

Vierailija
31/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insinööri. Harrastukset hiihto ja valokuvaus.

Huoh.

Hyviä ja tervehenkisiä harrastuksia molemmat!

Vierailija
32/32 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Insinöörit ovat kuule aika pirun tärkeitä ja hyödyllisiä, et sinäkään täällä heitä haukkuisi ilman.