Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitävätkö miehet iloisista tai "elämäniloisista" naisista noin yleensä?

Vierailija
05.02.2018 |

Tuli mieleeni tuosta Australian ensitreffit alttarilla -sarjasta, kun keskustelussa naiset kommentoivat että se lihava nainen oli niin iloisen ja elämäniloisen oloinen ja kyllä olisi niin mukava kumppani että vallan.

Itse en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että ylenmääräinen iloisuus olisi miesten mielestä mitenkään erityisen vetoavaa. Toki hymyileväinen nainen viehättää kaikkia enemmän kuin naama norsunvitulla oleva, mutta tuollainen ylitsepursuava päällekäyvä riekkuminen? Enpä oikein usko.

Itse olen sitä mieltä että sellainen hiljainen silmillä hymyillä on sekä miehillä että naisilla paljon viehättävämpää kuin naurun kaakattaminen kovaan ääneen tai takahampaiden esittely irvihymyssä.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai sellainen perusnegatiivinen kaikesta ikävät puolet löytävä ihminen nyt ei ole kenenkään ihannepuoliso.

Ei siinä noin muutoin olle sukupuolten välillä merkittävää eroa. Ihan sellainen normaali elämäänsä tyytyväinen ja iloinen ihminen on kaikkein paras.

Vierailija
2/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan surullisista ja masentuneista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloluonroisista ja antavaisista.

Vierailija
4/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilotytöt on parhaita.

Vierailija
5/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se iloisuus ilmenee erityisesti miehen vitseille nauramisena, niin kyllä.

Vierailija
6/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidetä ollenkaan. Pahinta mitä miehelle voi sattua on se, että nainen paljastuu iloiseksi ja vielä pahempi jos on elämäniloinen. Hyi s**tana.

Vierailija
7/7 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleeni tuosta Australian ensitreffit alttarilla -sarjasta, kun keskustelussa naiset kommentoivat että se lihava nainen oli niin iloisen ja elämäniloisen oloinen ja kyllä olisi niin mukava kumppani että vallan.

Itse en ole koskaan tullut ajatelleeksi, että ylenmääräinen iloisuus olisi miesten mielestä mitenkään erityisen vetoavaa. Toki hymyileväinen nainen viehättää kaikkia enemmän kuin naama norsunvitulla oleva, mutta tuollainen ylitsepursuava päällekäyvä riekkuminen? Enpä oikein usko.

Itse olen sitä mieltä että sellainen hiljainen silmillä hymyillä on sekä miehillä että naisilla paljon viehättävämpää kuin naurun kaakattaminen kovaan ääneen tai takahampaiden esittely irvihymyssä.

Itse rauhallisena miehenä en jaksa naista, joka on jatkuvasti äänessä ja on yltiöpositiivinen. Elämänilo sen sijaan on erittäin toivottu piirre naisessa. Haluan, että nainen haluaa tehdä asioita ja hän tykkää huumorista, mutta en halua naista, joka äänekkäästi nauraa ja kertoo jatkuvasti vitsejä porukassa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi