Vierailija

Onko ihan normaalia? Hiukan kauhistuttaa millaiset lollot näistä vielä kehittyy. Tilanne on siis se että olen rv 10 ja raskautta ennen rintaliivikoko oli C75. Nyt se on E75.
Lisäksi paino on noussut 10 viikossa 7 kiloa. Olin lähtöpainoltani 58kg ja nyt painoa on 65 kiloa. Onneksi ensimmäinen neuvola on tällä viikolla. Maha on jo sen kokoinen että olisin puolessa välissä raskautta :( Please sanokaa että tämä helpottaa ajan kanssa eikä painonnousu tai tissien kasvu ole yhtä holtitonta.

• ylös 2
  • alas 1

Kommentit (11)

Vierailija

Ethän ole syönyt "kahden edestä"? Painonnousu noin lyhyessä ajassa on melko huimaa mutta ehkä se on vaan turvotusta? Kysy neuvolassa asiasta. Jos syöt terveellisesti ja liikut, niin luulen ettei ole syytä huoleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ei normaalissa raskaudessa paino vielä tuossa vaiheessa ala nousemaan. Olet ilmeisesti vaan mättänyt ruokaa liikaa ja lihonut. Tottakai 7 kg lihominen näkyy myös rintojen koossa! Lopeta nyt se puputtaminen ja ala syömään loppuraskauden ajan normaalisti ja terveellisesti, ettei paino nyt enää tuosta kovin paljon nousisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ethän ole syönyt "kahden edestä"? Painonnousu noin lyhyessä ajassa on melko huimaa mutta ehkä se on vaan turvotusta? Kysy neuvolassa asiasta. Jos syöt terveellisesti ja liikut, niin luulen ettei ole syytä huoleen.

Ongelma on se että voin tosi pahoin. Ainoastaan syömällä vähän väliä jotain pysyy olo siedettävänä. Rv 6 alkoi jatkuva pahoinvointi (olen oksentanut joka ikinen aamu lukuunottamatta yhtä aamua) ja kammottavan krapulan kaltainan etova olo hiipii heti jos en kokoajan syö jotain. Koitan syödä porkkanaa ja hedelmiä jne. Jos en syö, olo on niin ikävä etten pysty käymään edes töissä. Illalla sitten lentää viimeistään laatta jos olen himmaillut päivällä syömisen kanssa.

-ap

Vierailija

Toisessa raskaudessa olin vatsaltani suunnilleen samoissa mitoissa jo viikolla 10, kuin ensimmäisessä raskauden viimeisillä viikoilla. Onneksi se oli vain turvotusta, ja sain moneksi viikoksi (kuukausiksi) vielä laittaa äitiyshousut takaisin kaappiin. Alussa tosiaan ei normihousut menneet millään kiinni ja ennen isohkot collegetkin puristivat ikävästi. Ehdin jo pelätä/toivoa raskauden olevan melko pitkällä, sillä menkkoja minulla ei ollut ehtinyt edes alkaa edellisen raskauden jälkeen ja sikäli hedelmöittymisajasta ei ollut mitään tietoa. Lopussa minulla oli +8kg alkupainoon verrattuna, se siis alussa nousi, sitten laski ja lopussa taas nousi.

Sinunkin kohdallasi se saattaa olla pääasiassa nestemäärän lisääntymistä ja turvotusta, kuin varsinaista lihomista. Onnea raskaudesta ja jaksamisia :)!

Vierailija

Muista rasvata jollain ihoöljyllä. Itselle tuli kauheat raskausarvet just rintoihin, kun normaalisti pieni rintaisena sain jättibosat raskausaikana.

Vierailija

Eiköhän se ole turvotusta. Ei noin nopeasti pysty keräämään painoa rasvan tai minkään muunkaan muodossa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muista rasvata jollain ihoöljyllä. Itselle tuli kauheat raskausarvet just rintoihin, kun normaalisti pieni rintaisena sain jättibosat raskausaikana.
Voin tulla rasvaamaan. T:Mies

Vierailija

Kiitti vastaajille, kuvia en nyt laita kun ei nämä utareet mielestäni niin ihanat ole :D

Kaipa tämä turvotusta on. Ekan lapsen kanssa (siitä aikaa 10vuotta) ei tullut minkäänlaista raskausmahaa näkyviin ennenkuin muistaakseni viimeisellä kolmanneksella ja muutenkin tuli painoa vaan 8-9 kiloa. Nyt on hiukan huoli kun saan varmaan tuon 8-9 kiloa jo ENSIMMÄISEN kolmanneksen aikana.

Turvotusta on kovin, naama on kuin pullataikina ja samoin tuntuu että joka muukin paikka.

-ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.