Tiedätkö googlettamatta kuka on Jekku Berglund?
Itse en ole koskaan kuullutkaan? Onko joku urheilija? Oli tuossa eilisissä selviytyjissä.
Kommentit (23)
En tiedä. Varmaan kova jekuttamaan.
En tiedä. Mietin eilen pitäisikö Googlettaa mutta en sitten jaksanut.
Piti googlettaa. Eilisissä julkkiksissa oli aika monta sellaista julkkista jota en tiennyt tai ainakin vain nimi oli tuttu.
Tiedän nyt, koska mies eilen googletti ja kertoi minulle. En aiemmin tiennyt.
En tiennyt, tytär googletti. Nyt tiedän.
En ole kuunnellut ohjelmiaan enkä lukenut blogia, mutta tiedän nimen ja naaman, koska tuo on ennenkin pyörinyt julkkujen seassa. Hyvännäköinenhän toi on, saisi näkyä vaikka enemmänkin.
joku ihme somejulkkis.. mitvit semmoinenkin on?? Sillä on 5000 kaveria jotka ei lue mitään viestejä ja 40.000 epyktiläsitä ja pakistanilaista klikkimyyjää klikkaa hönen juttujaan maksuttakin (iahn likettävät klikkaavat kaikkea muutakin) jotteivät paljastuisi klikkifarmeiksi.
En tiedä. En tiennyt suurinta osaa selviytyjistä.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä. En tiennyt suurinta osaa selviytyjistä.
Kuka kuoli jos kerran oli selviytyjiä?
Ensin ajattelin, että en tiedä, mutta nimen olen kuullut. Nyt kun luin keskustelun tähän asti, aloin miettimään, että olenkohan sittenkin kuullut nimen vain selviytyjien mainoksissa..? En siis tiedä, kuka kyseinen henkilö on.
Paitsi että juuri kun olin lähettämässä tätä viestiä, tajusin, että tiedänhän hänet! Olen tykännyt Facebookissa kyseisestä radiokanavasta, jonka tilillä tämä henkilö päivittää.
Jos kävelee Sanomatalon läpi niin näkee hänen kuvansa. Siellä on niitä juontajien kuvia lähetyskoppien seinissä.
Jos on tuollainen nimi, niin ei tarvitse tietääkään.
Vierailija kirjoitti:
Jos on tuollainen nimi, niin ei tarvitse tietääkään.
Nimi tulee kun jekku eli Jägermaister on teininä kuulemma maistunut
eli veikkaan trans
En tiedä, eikä edes kiinnosta googlettaa.
Arvaus: Berglundin koira.