Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IS kertoo ylipainoisen Marjaanan kokemuksista ravintolassa. Mitä olette itse kuulleet?

Vierailija
05.02.2018 |

?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kommentit oikeutettuja?

Vierailija
2/9 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole oikeutettuja ne kommentit. Ketään ei saa haukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zetorissa kerran muuan mies osoitti kiinnostusta. Se oli jossain ihme transsikiimassa. Pyrki suukottelemaan ja halailemaan, vähän taisi jo itseään hinkatakin mua vasten. Sanoin tälle miehelle, että ei kiitos. Mä olen täällä pitämässä kavereiden kanssa hauskaa, että voidaan kyllä jutella ja ehkä tanssia, mutta menen aviomieheni kainaloon yöksi.

"On sulla läski luulot itestäs! Mä olen tässä vaan ihmettelemässä sun läskien määrää. En ole ikinä nähnyt noin läskiä naista kuin sä!"

Purskahdin aivan totaaliseen nauruun. "Selvä! Pahoittelut, että luin tilanteen väärin. Saat mennä sitten vähän kauemmas ihmettelemään näitä läskejä"

Mulla oli silloin viisi kiloa ylipainoa! Ei noi sanat loukannut, tosiaan huvitti. Vieläkin naurattaa. Pari kaveria siinä otti lämpöä silloin, että oli lähellä, ettei mies saanut turpaansakin vielä.

Vierailija
4/9 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään sillä olen ruma ja tissitön nainen eikä mua halua panna kukaan. Näköjään jopa läskiäkin haluaa joku panna, mutta mua ei. En tiedä kumpi on pahempaa, saada niitä haukkuja vai olla täysin ilmaa miehille.

Vierailija
5/9 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se dösäjuttu oli ontuva. Suomessa ei kukaan istu viereen, jos on tyhjiäkin tuplapenkkejä vapaana. Ei se ole läskijuttu.

Vierailija
6/9 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päässyt vähällä, minulle ei kukaan kauniisti torjumani mies ole sanonut pahasti, vaikka holtittoman läski olenkin. Se ero nykytilassa on hoikkana olemiseen, että vaikka miehet (ja naiset) nykyisinkin mielellään tulevat juttelemaan kanssani esim. baarissa ja kotibileissä, niin hyvin harva yrittää iskeä seksiseuraksi.

Vierailija
7/9 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on huomauteltu ravintolassa. Mutta osaan ne jättää omaan arvoonsa.

Vierailija
8/9 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se dösäjuttu oli ontuva. Suomessa ei kukaan istu viereen, jos on tyhjiäkin tuplapenkkejä vapaana. Ei se ole läskijuttu.

Mä taas mietin että ei se tarkoita että on jotain lihavia ihmisiä vastaan jos ei istu lihavan viereen bussissa, vaan siitä, että haluaa mahdollisimman paljon rakoa vieressä istuvaan ja isompi ihminen melkein väkisinkin tulee kosketusetäisyydelle kun ei mahdu välttämättä penkkiin niin ettei tule siitä näkymättömän rajan yli. Tuo nainen sanoi, että joutui kysymään jatkopalaa turvavyöhön lentokoneessa, se tarkoittaa kyllä sitä, että on jo aika iso ja silloin vieruskaverin oma tila tai vähintään hajurako toiseen pienenee huomattavasti.

Mua inhottaa ja ahdistaa joskus lähes paniikkiin asti, jos tuntemattoman käsivarsi tai reisi hinkkaa omaa ja minimoin kyllä riskin valitsemalla vieruskaveriksi sellaisia, jotka mahdollisimman pienesti kyhnyttävät siellä ikkunan vieressä, eivät vie omilla ruumiinosillaan tilaa multa, oli se sitten levitetyt jalat, leveät hartiat tai vähän korkeampi elopaino. Itsekin istun perse niin lähellä reunaa kuin mahdollista etten vahingossakaan kosketa toista.

Seison vaikka mielummin kuin istun toisessa kiinni. Paikkansa kai saa valita sentään. Kiusaaminen, silmien pyörittely tai mikä tahansa kommentointi toisen ulkonäöstä on tietysti asiatonta ja typerää, mutta se ettei istu jonkun viereen ei ole mitään syrjintää.

Vierailija
9/9 |
05.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen päässyt vähällä, minulle ei kukaan kauniisti torjumani mies ole sanonut pahasti, vaikka holtittoman läski olenkin. Se ero nykytilassa on hoikkana olemiseen, että vaikka miehet (ja naiset) nykyisinkin mielellään tulevat juttelemaan kanssani esim. baarissa ja kotibileissä, niin hyvin harva yrittää iskeä seksiseuraksi.

Ei ole mikään meriitti jos kaikki tulevat seksiä vonkaamaan.

Sehän tarkoittaa että näyttää halvalta huoralta.

Mä olen kallis ja mulle riittää yksi asiakas, HJK.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi