Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies heräsi äsken...

Vierailija
04.02.2018 |

Ennen kuin oli sängystä noussut, niin huuso että onko ruokaa. No ei ole, kun on vaan nukkunut, niin en ole voinut kolistella. Voi kerpele kun voi nyppiä, ei muuta kun ruokaa laittamaan. Tällästäkö elämä on 23 vuotiaana, päivystää ja palvella 25 vuotiaan mieslapsen tarpeita. Argh.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*huusi

-ap

Vierailija
2/5 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs otit Uuno Turhapuron

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs otit Uuno Turhapuron

Älä muuta sano, mietin tätä hyvin usein. Koko arki tuntuu pelkältä velvollisuudelta. Ah, sitä autuutta, kun voisi vain töidenjälkeen ryjähtää sohvalle, tehdä ruokaa sitten kun huvittaa ja mitä huvittaa. Eikä niin että mies suunnittelee mitä syödään ja sitten pitää tehdä sitä. Miten mä tähän tilanteeseen oon joutunut. Olis ihanaa tulla kotiin ja ruoka olisi valmiina odottamassa, vaikka edes vain sen 1x/vk. Oi voi sentään.

Vierailija
4/5 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole elämä sellaista, jos et siitä itse sellaista tee. Elämä on valintoja, jotka voit myös itse aikuisena tehdä, suuntaan tai toiseen. Turha täällä siitä on valittaa, jos itse tuohon tilanteeseen jäät/olet jäänyt.

Vierailija
5/5 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille että tee itte ruokas 👍 tai et olet tähän aikaan päivästä jo ehtinyt ite syödä etkä tiennyt et koska herra suvaitsee nousta.