Mitä ajattelet huuhteluaineelta haisevista ihmisistä?
Kommentit (29)
Meidän koko porraskäytävä haisee huuhteluaineelle ! Ihan järkkyä.
Töissä meillä käy asiakkaita koko ajan, jotka haisee ihan hirveelle huuhteluaineelle. Koko toimisto pitää kymmenen kertaa tuulettaa huuhteluaineen katkusta, että pystyy huokumaan.
Älä jaksa aloittaa tätä taas.
Tämä ja Dubaihin matkustaminen on niin loppuunkulutetut aiheet, että jotain muuta mieluummin näin sunnuntai-iltapäivän ratoksi.
Ajattelen, että ne on tyhmiä kouluttamattomia ihmisiä, jotka ei ymmärrä esim. kemikaalikuormasta mitään. Lisäksi ihmettelen, että todellako niiden miehet haluaa tuoksua kukkasilta?
Ihan järkyttävää. Tavattiin yks tuttu ihminen äskettäin ja se lemus jollekin aineelle.
Kuten olen sanonut, ei niitä kaikkia aineita tarvitse ostaa vaikka niitä myydään.
Ne on sitä varten että saadaan näiltä tietyiltä ihmisiltä rahat pois.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että ne on tyhmiä kouluttamattomia ihmisiä, jotka ei ymmärrä esim. kemikaalikuormasta mitään. Lisäksi ihmettelen, että todellako niiden miehet haluaa tuoksua kukkasilta?
Näin on. Lisäksi tulee paljon muovijätettä jota nämä tyypit eivät osaa edes ajatella.
En mitään. Ei nimittäin huuhteluaine haise minulla nenään enempää kuin muukaan. Enemmän ne parfyymeillä lotraajat häiritsee
Säälittäviä ja surullisia ja hajuaistittomia ja vieläpä typeriä ihmisiä. Hyvin pinnallisia.
Tässäkin näkee kuinka 80% ihmisistä on aivotonta massaa.
Miksi minusta tuntuu, että tässä keskustelussa on vain yksi osallistuja? Eipä ole huuhteluaine koskaan häirinnyt. Tosin en sitä itse käytä, koska mielestäni turha menoerä ja vie turhaa tilaa.
Jos se tuoksu on Comfortin Strawberry & Lily Kiss, niin ajattelen että ymmärtää hyvän päälle.
Jos oikein lemuaa, ihmettelen eikö tajua miten voimakkaasti haisee. Meilläkin joku käyttää pesutuvassa niin paljon/tukun hajuisia aineita että rapussakin haisee vaikka pesutupa on kellarissa. No, onneksi kaikki eivät noita lotraa kuin viimeistä päivää, ja silloin en tietenkään ajattele mitään sen kummempaa.
Sama myös parfyymissä kylpijöiden kanssa.
Ajattelen niin, että hyvä kun ovat pesseet vaatteensa. Ei ole minulle iso ongelma tuo huuhteluaineen tuoksu. Tosin aina kun haen pyöräni varastosta niin tiedän, kuka on pessyt pyykkiä. Pyykkitupa on siis myös alakerrassa.
Toinen on joku hiuslakka tai vastaava, mikä lie.
Joskus bussissa istuu nainen joka on tällännyt sitä itseensä. Hirvittävä kemikaalien lemu.
Parfyymit ei oo mitään vrt. tähän
Jos haisee hyvältä, ajattelen, että haiseepa hyvältä.
Jos haisee pahalta, ajattelen, että haiseepa pahalta.
Jos haisee niin pahalta että tekee pahaa, etsin mielessäni pakokeinoja.
Sitä, että kuluttaa turhaan rahansa huuhteluaineeseen, jota suurin osa pyykeistä ei tarvitse. Sitä, että hänen pesukoneensa ei pese ja huuhtele riittävästi, jos haju on voimakas. Mietin myös, mitä hajuja tämä ihminen yrittää peitellä?
Saisinpa omiin vaatteisiini pysyvästi jonkin kukantuoksun. Miten ne onnaa? Ehkä ne ei käytä samoja kledjuja koko viikkoa?
Ai mitåkö ajattelen, ajattelin että ihmisellä on luultavasti puhtaat vaatteet päällä ja pitää muutenkin huolta hygieniasta. Puhdas tuoksuu hyvältä. Enemmän mua häiritsee röökiltä haisevat ja likaisissa vaatteissa kulkevat. Ja varsinkin nämä "en käytä dödöä koska se on epäterveellistä ja tukankin pesen vain vedellä" joo ja sen kyllä haistaa.
Että ne käy pahasti nenääni. Alan aivastelemaan kadulla ja töissä heidän takia:(