Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehille kysymys

Vierailija
04.02.2018 |

Minkälaista älykkyyttä arvostat naisessa? Mikä koulutus sinulla on?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin minkälaista? Matemaattis-loogista tietysti. En laske tunneälyä, fitness-älyä ja muita sääliälykkyyksiä oikeiksi älykkyyksiksi

DI

Vierailija
2/13 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunneälyä ja käytännönjärkeä. Ei siitä haittaakaan ole, jos nainen on mensan jäsen, mutta ei siitä lisäpisteitäkään saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykkäitä naisia ei ole olmassakaan.

Vierailija
4/13 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin minkälaista? Matemaattis-loogista tietysti. En laske tunneälyä, fitness-älyä ja muita sääliälykkyyksiä oikeiksi älykkyyksiksi

DI

Ai että niin tyypillinen di! Ei tiennyt että älykkyttä on muutakin kuin matemaattis-loogista. Siksi yleensä oma älykkyys myös rajoittuu näihin rajoihin?

Itse arvostan sosiaalista älykkyyttä naisessa kaikkein eniten. Pelkällä nörtillä ei tee mitään.

Vierailija
5/13 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalaisjärkeä, sosiaalista älykkyyttä ja itsetuntemusta.

Toinen DI

Vierailija
6/13 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

DI

Ai että niin tyypillinen di! Ei tiennyt että älykkyttä on muutakin kuin matemaattis-loogista. Siksi yleensä oma älykkyys myös rajoittuu näihin rajoihin?

Itse arvostan sosiaalista älykkyyttä naisessa kaikkein eniten. Pelkällä nörtillä ei tee mitään.

Mitä sellainen äly on? Kaunis naama, niin ihmiset mielistelevät ja ottavat kontaktia?

Vierailija
7/13 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin älykkyyttä on riittävästi jos nainen osaa ajatella laatikon ulkopuolelta, eikä ole perinteiden orja, vaan miettii mikä noiden perinteiden taustalla on ja onko niiden noudattaminen järkevää. Hän osaa asettautua puolueettomaan asemaan ja miettiä mikä on oikea ratkaisu, eikä siirtyä automaattisesti tuntemiensa ihmisten puolelle jossain kysymyksessä. Hän voi olla samaa mieltä vihaamansa ihmisen kanssa jos hän on oikeassa. Eli hän arvostaa tärkeissä asioissa totuutta enemmän kuin muiden miellyttämistä. Tämä ei tietenkään tarkoita sitä, että hän ei pysty valehtelemaan ja vaihtamaan aihetta kepeässä sosiaalisessa kanssakäymisessä, jossa valehtelu ei haittaa ketään, mutta se estää loukkaantumisen. 

Vierailija
8/13 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista quick wit -tyyppistä älyä kun se yhdistetään laajaan yleissivistykseen ja tietämykseen matematiikasta ja luonnontieteistä. Itse olen ulkomailla opiskellut FT.

Vierailija
9/13 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että ymmärtää hoidella jos ei haluta. Sen ei pitäisi olla liian vaikeaa käyttää muutama minuutti toisen tyydyttämiseen.

Vierailija
10/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse olla älykäs.

Riittää että antaa ymmärtää ja ymmärtää antaa.

Vierailija
11/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää, että nainen osaa imeä kalua ja siivota. Ruokaa en anna naisten laittaa kun osaan tehdä itse parempaa ruokaa.

Vierailija
12/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämen sivistystä, sosiaalista älykkyyttä, on kiinnostunut ympäröivästä maailmasta.

T: valtiotieteiden kandidaatti.

Vierailija
13/13 |
15.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan naisessa empatiaa ja viisautta, ja ettei ole massojen mukana kulkeva laumasieluinen kuluttaja.

Mutta ei missään nimessä loogista/matemaattista älyä. Sitä on minulla ihan tarpeeksi, ja jos kumppanini olisi samanlainen, lapsestamme tulisi varmaankin autisti tai muuten mielisairas.

T: DI