Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA! Laparaskopiaan menosta!

Vierailija
14.07.2008 |

Olen menossa laparaskopiaan ensi kuussa. Mitä jos menkat sattuvat juuri silloin? Ja varsinkin ne pahimmat päivät? Onko kenelläkään kokemusta? Yleensäkkin nukutettuna olemisesta menkkojen aikaan? Minulla ei ole mitään halua, milloin menkkojen pitäisi tulla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait joku on ollut edes jonkinlaisessa leikkauksessa menkkojen aikaan? Vai oletteko peruneet/muuttaneet aikaa? Minulle ajan muuttaminen ei käy erinäisist' syistä johtuen.

ap

Vierailija
2/10 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai olisivat sanoneet ajan antaessaan, että täytyy perua jos on menkat. Miten siihen toimenpiteeseen menkat edes vaikuttaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 3

Vierailija
4/10 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisinä päivinä isoin tamppooni riittä minulla vain kahdeksi tunniksi. En taida olla ihan tuossa ajassa takas vessassa, kun ottaa huomioon, että leikkauksessa on ne kaikki alku "järjestelyt. Eli en pääse suoraan vessasta leikkauspäydälle ja samantien taju kankaalle. Samoin en taida päästä heti herättyä jaloille ja vessaan. Luulen, että menee reippaasti yli kaksi tuntia enne kuin pääsen vessaan.

ap

Vierailija
5/10 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät varmaan ilahdu, jos soitat toimenpidepäivän aamuna, että sori en tulekaan, kunmenkat alkoi. Tai sitten pyydät niitä laittamaan kunnon siteen sun pöksyihin toimenpiteen jälkeen.

Vierailija
6/10 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...no tietysti mainitset siellä hoitajalle asiasta, saat varmasti ison siteen pöksyihin siksi aikaa!

Vierailija
7/10 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot hoitsulle asiasta ja ne antaa sulle sellasen ison rätin minkä tunget pöksyihin.

Vierailija
8/10 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sitten järjesty jos menkat osuu juuri siihen päivään..

ap

Vierailija
9/10 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Inhoan yli kaiken siteitä yleensäkkin, saati sitten jotain jättejä!!! YÄK!

ap

Vierailija
10/10 |
14.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tehtiin laparoskopia kun oli menkat. Ei ollu mikään ongelma. Kuukautissuojana oli side.