Äitiäni käy sääliksi
Minua käy niin sääliksi äitiäni joka on fiksu ja hyväpalkkainen. On opiskellut kovasti ja päätynyt kuitenkin naimisiin jo 20 vuotiaana isäni kanssa. Isäni on juntti itä-helsinkiläinen joka ei ole amiksesta ylemmäksi koskaan kouluttautunut. Minusta tuntuu niin pahalta äitini vuoksi kun hän on naimisissa elämänilottoman duunarinkanssa joka ei osaa erottaa lattea cappucinosta ja ostaa vaatteensa ’sieltä mistä halvalla sai’ mitä voisin tehdä asialle sekä omalle ololleni?
Kommentit (5)
Minä tiedän rekkakuskin ja pomon ja onnellisia ovat.
Olet varmaan tiedostamattasi "vain" pettynyt äitiisi? Ei ole kovin inspiroiva esikuva.
t.kristallikissa
Tunnen joukon eri-ikäisiä (vain) amiksen käyneitä, en tosin itähelsinkiläisiä, mutta eipä heistä yksikään ole elämäniloton, aikaansaseuraamaton, sivistymätön tai kovin huonosti pukeutuvakaan. Tuskinpa ovat kaikki itähelsinkiläiset amistaustaisetkaan.
Äitisi avioliitosta päättää hän itse. Omaan oloosi voisit hakea helpotusta vaikka tutustumalla paremmin isääsi, saatat yllättyä. Tai sitten et, mutta muista, että hänen oloaan ja elämäänsä, etkä omaasikaan paranna halveksunnalla.
Jaa onko isäsi mahdollisesti Tammisalosta tai Marjaniemestä? Vai ihan rupusakkia Vartioharjusta?
Lopettaa huonon trollaamisen.