hidastelijaprkl

Minulla on niin sanotusti parhaana ystävänä minua muutaman vuoden nuorempi mies (noin neljä vuotta ikäeroa). Olemme samalla luokalla ammattikorkeassa ja tulemme mielestäni hyvin juttuun. Näemme usein esimerkiksi illanvietoissa, käymme välillä kävelyllä ja kaikkea sellaista. Nyt hän on löytänyt jonkun ja jotenkin nyt vasta huomaan olevani hyvin mustasukkainen. Tuntuu että olen pitänyt miehestä sittenkin. Hän on komea, huomaavainen ja ihmisenä hieno. Tapasin tämän tyttöystävän noin viikko sitten ja mies puhuu hänestä usein. Sanoisin, ettei tyttöystävästä ole mitään pahaa sanottavaa, mutta olen vain hyvin mustasukkainen ja mietin, näkyikö se minun käytöksestäni tyttöä kohtaan, kun lopulta tapasimme. Minulla oli inhottava tunne, kun katsoin tyttöä. Kysyin että onko Eerika (nimi muutettu) ollenkaan mustasukkainen tai mitään että ystävänä on nainen, mutta kuulemma ei ole mitään ongelmia ilmennyt eli ainakaan ystävyytemme ei häviä tyttöystävän myötä onneksi. Kuitenkin mietin että harmittaa, etten toiminutkaan ajoissa, koska en ollut varma tunteistani.
Mitä voisin tehdä??? Onko muita tämän kaltaisissa tilanteessa olevia??

• ylös 1
  • alas 11

Kommentit (7)

Vierailija

Se, mitä voit tehdä, on pitää ystävyys ja hyväksyä, että mies halusi jonkun muun. Etkä missään nimessä näytä mustasukkaisuuttasi kummallekaan, ystävyys päättyy siihen.

• ylös 23
  • alas 0
Vierailija

Mulla oli samanlainen tilanne. Ei ollut elämäni ylpein päivä mutta valehtelin ystävämiehelleni, että tämä hänen tapailemansa nainen oli suudellut jotain random tyyppiä baarissa. Koska tämä nainen oli toiselta paikkakunnalta muuttanut opiskelemaan ja oli ns. "ulkopuolinen" ei kukaan kyseenalaistanut tarinaani ja feidasimme naisen porukastamme. Vähän tämän jälkeen itse lähestyin miestä ja seurustelemme onnellisesti edelleen.😘

• ylös 2
  • alas 31
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla oli samanlainen tilanne. Ei ollut elämäni ylpein päivä mutta valehtelin ystävämiehelleni, että tämä hänen tapailemansa nainen oli suudellut jotain random tyyppiä baarissa. Koska tämä nainen oli toiselta paikkakunnalta muuttanut opiskelemaan ja oli ns. "ulkopuolinen" ei kukaan kyseenalaistanut tarinaani ja feidasimme naisen porukastamme. Vähän tämän jälkeen itse lähestyin miestä ja seurustelemme onnellisesti edelleen.😘

Siis hyi, toivottavasti eroatte tai miehesi näkee, kuinka inhottavan naisen kanssa on yhdessä. 

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Mustasukkasuus on syöpää ettå tekee noin tyhmästi toista kohtaan... No onnistuit mitä halusit mut harmi jos jäät kiinni

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Karma is a bitch. Ja tulee kohdallesi vielä joku päivä.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Onhan se surullista että kävi noin, mutta jos tyttöystävää ei haittaa teidän ystävyytenne niin jatkakaa vaan ystävinä kuten ennenkin. Kyllä sinäkin sen sopivan itsellesi löydät. Älä anna mustasukkaisuuden vallata sinua joka ei näytä valtaavan tätä tyttöystävääkään, mustasukkaisuudesta voi syntyä  vaan tuhoa sinulle kuten miehellekin. Pyri kuitenkin kunnioittamaan ystäväsi parisuhdetta, mutta jos et onnistu, häviä miehen elämästä sitten, koska jotkut eivät kykene olemaan pelkkiä ystäviä. Koita tutustua tähän tyttöystävään paremmin, ehkä teistäkin voi tulla hyviä kavereita.

Vierailija

Mulla on tilanne, missä ollaan miehen kanssa hyviä kavereita ja meillä on paljon yhteistä ja hengaillaankin ihan kahdestaan. Tyttöystävänsä minua aina mulkoilee ja katsoo pahasti. Olen hänelle yrittänyt jutella, mutta meillä on tasan nolla asiaa yhteistä, niin keskustelua ei synny. Eikä sen puoleen kaveruuttakkaan. Olen päättänyt olla miehen kaveri ja jatkaa ihan samalla linjalla, kuin ennenkin. Tuota tyttöystävää moikkaan aina kun hänet nään ja jos niikseen on, niin höpöttelen ympäripyöreää "Onpa kaunis sää tänään"-turhuutta. Miehelle olen asiasta sanonut ja hymähtelee vaan, eli ei ole vissiin ongelma hänelle. Olkoon sitten niin.

Ehkä vähän olen mustasukkainen, mutta niin se menee, että parisuhde on kaverisuhdetta tärkeämpi, vaikka tuon miehen tunsin jo aiemmin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.