Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Vaatekoko 48/50.pelkään että jos menen tinderin kautta treffeille, mies järkyttyy ja miten noloa on huomata että mies inhoksuu minua.. Nyt viimeinenkin sinkku kaverini löysi miehen ja olo on aika masis, ei sillä, olen todella iloinen ystäväni puolesta, mutta oma tilanne harmittaa. Kokoajan yritän katsoa mitä syön jotta pikkuhiljaa paino putoaisi. Olen 29v. Yhden lapsen äiti.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (5)

Vierailija

Kannattaisiko yrittää etsiä kumppania kuvien perusteella suunnilleen samankokoisista, niin ei tule ikäviä yllätyksiä suuntaan tai toiseen treffeillä? Paino kuitenkin usein liittyy ruokailu- ja liikuntatottumuksiin, ja jos ylipainoa on noinkin paljon, tuskin haluat itsekään kumppaniksi mitään aktiiviliikkujaa, jolla on tarkka ruokavalio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Onhan se todella pelottavaa uskaltautua treffeille vaikka ylipainoa olisi ihan vähänkin. Jopa sitten vaikkei olisi ollenkaan mutta on syömishäiriöinen ja uskoo näyttävänsä lihavalta. Tämä asia vaan on jotenkin todella valtava.

On van uskallettava jos haluat yrittää, ap. Toivottavasti löydät nopeasti kumppanin joka hyväksyy sinut ja rakastaa sinua. Mitä harvempia kivuliaita ja nöyryyttäviä torjuntoja on kestettävä sen parempi.

Rohkeutta ja jaksamista.

Vierailija

Minulla on sama vaatekoko, housut tosin taitaa olla vielä isompaa kokoa. Silti olen (juurikin netin kautta) tutustunut vielä lähes 4-kymppisenä hyvää mieheen, joka on vielä normaalipainoinenkin. Aikaisemmassa suhteessa taas olin itse hoikka ja mieheni paljon isompi. Ei haitannut sekään.

Mutta ymmärrän, itsekin stressasin juuri tuota ihan kauheasti. Nyt kun ajattelee, olisi pitänyt olla liikaa murehtimatta ja luottaa siihen, että olen aika ihana tyyppi kaiken kaikkiaan. Pitää vaan korostaa niitä omia hyviä puoliaan, itselläni ne ovat nätit kasvot, jotka huumorintajuni ohella kolahtivat tähän mieheen. Oman itsensä häpeäminen on iso turn-off monelle, kuten itsellenikin kumppania etsiessä.

Ja raadollinen totuus on, että jos tyypille kokosi on kynnysasia, hän ei ole sulle oikeaa seuraa. 

Tsemppiä! <3