Kelpaamisgallup pituuden ja painon mukaan
Tällä palstalla hyvin usein miehet väittävät, että naisille kelpaa vain tietynpituiset miehet, ja taas naiset ovat sitä mieltä, että miehille kelpaa vain tietynpainoiset naiset. Yritetäänpä selvittää asioiden todellinen laita ei-niin-vakavalla äänestyksellä.
Eli kirjoittakaa kommenttikenttään sukupuolenne, pituutenne ja painonne. Vastakkaisen sukupuolen edustajat (tai samansukupuolen edustajat, jotka ovat siihen suuntaan kallellaan) merkitsevät sitten ylänuolen, jos kelpaa, ja alanuolen, jos ei.
HUOM! Nyt siis oletetaan, että kommentoija muutoin on esim. ulkonäöltään, luonteeltaan, arvoiltaan yms. teidän mieleenne, eli antakaa ylänuoli/alanuoli ainoastaan pituuden ja painon vuoksi.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuten hyvä idea mutta miehillä ei ole mitään käsitystä mitä minkäkin näköinen nainen painaa. Kuvittelevat että hoikan näköinen on aina joku 50 kg.
Mutta naisilla tietenkin on hyvä käsitys miesten painosta, koska naiset nyt vain ovat niin hyviä kaikessa ja miehet tyhmäkakkoja, eiks nii?
Naiset ei oleta tietävänsä. Sen sijaan miehet käy tälläkin palstalla läskittelemässä naisia jotka kertovat painavansa vaikka 65 kg, välttämättä edes pituutta ei ole kerrottu.
Vierailija kirjoitti:
Nainen. 170 cm. 100kg
Ei sitten kysytty ikää, koulutusta tai palkkaa?
Olen erittäin erittäin erittäin erittäin huolissani sinun terveydestäsi. Oletko varma että parjäät ja voit hyvin?
N 168/80 (mies arvioi, että painan 74 kg)
Tajusin juuri, että minulla ei ole mitään käsitystä miltä minkäkin painoiset miehet näyttää.
Hassu gallup. Kyllä kai ihminen itse tietää, kelpaako vai ei. Mitä väliä sillä on, jos joku täällä antaisikin yläpeukkua, jos ei koskaan elävässä elämässä sellaista ihmistä kohtaa?
N 158/73.Olen painanut joskus yli 140 kg,jalkani mm.siksi lihaksikkaat.
Siis ovatko AV-mammat jotain kääpiökansaa? Todella paljon alle keskimitan olevia on ilmoittautunut. Ja itse olen mies, 184/78.
M 177/78