Vierailija

?

• ylös 1
  • alas 1

Kommentit (20)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse käytän italialaisista neitsytoliiviöljy shampoota ja hoitoinetta. Ei sisällä parabeeneja, silikonia, väriaineita, hajusteita yms.

Vierailija

Mä taas pesen palashampoolla, saippualla tai luonnonkosmetiikkashampoilla. Herkistynyt sulfaateille.

Vierailija

Varmaan aika henkilökohtaista. Itsellä herkkä ja kutiava päänahka joten suosin Urtekramin tuotteita.

Vierailija

Hellä Mietonen kirjoitti:
Mistä voi ostaa Hellä Mietosta?

K-marketissa oli ainakin myynnissä

Vierailija

No varmaan riippuu ihan hiustyypistä ja onko ne värjätty, permanentattu tms. Mutta joo, itse kysynkin kampaajalta enkä jostain netistä.

Vierailija

Mistä voi ostaa Urtekramin tuotteita? Minulla tosi ärtynyt päänahka, johon ei ole mikään shampoo auttanut. Auttaisiko apteekin konjakki-öljy-seos, saako sitä enää ostaa? Ihotautilääkäri ( 100E ) antoi vain kortisonireseptin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistä voi ostaa Urtekramin tuotteita? Minulla tosi ärtynyt päänahka, johon ei ole mikään shampoo auttanut. Auttaisiko apteekin konjakki-öljy-seos, saako sitä enää ostaa? Ihotautilääkäri ( 100E ) antoi vain kortisonireseptin.
Jojobaöljyä päänahkaan

suomalainen hiuslaatu

Tykkään elää ilman hiusvärejä ja pesen hiukset melkein joka päivä (joskus joka toinen). Lactoline tuoksuton, Erisan ja LV. Lisäksi D-vitamiini sisäisesti.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Urtekram Aloe Vera shampoota löytyy ainakin K-supermarketista. Suosittelen oliiviöljyshampoota. Itse käytän Aloe Veraa, kun päänahka tosi ärtynyt, muuten oliiviöljyshampoota.

Vierailija

Iherbistä 2 euron luomu palasaippua jolla peset kaikki paikat muuta et tarvi. Kestää puoli vuotta yksi pala

Vierailija

Mulla on kutiava, erittäin nopeasti rasvoittuva ja näppyläinen päänahka. Lushin Fairly Traded Honey on pitänyt pään kutiamattomana ja plussana se on vielä älyttömän tuuheuttava ja hius pysyy kuohkeana ja puhtaana iltaan asti.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.