Vierailija

Minulla on parin viikon päästä kierukan asennus edessä. Tammikuun alussa harrastin suojaamatonta seksiä ja tein menkkojen alkamisen (tammikuun loppu) jälkeen kaksi raskaustestiä jotka olivat negatiivisia. Silti huolettaa että jos olisinkin tullut raskaaksi.

Ennen kierukan asennustahan lääkäri tutkii paikat. Jos olisinkin tullut raskaaksi ja raskaustestit olisivat olleet valenegatiivisia, niin eikö lääkäri huomaisi tilanteen ennen kierukan asentamista?

Olen jännittynyt kun kyseessä on eka kierukka, enkä lapsia siis todellakaan halua tällä hetkellä.

• ylös 0
  • alas 1

Kommentit (7)

Vierailija

Kyllä nyt kannattaa käydä ennen sitä asennusaikaa verikokeella, niin saat varmuuden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eiköhän se ultraa ennen kuin laittaa kierukan. Nyt sit vaan jalat ristiin siihen asti, että kierukka on asennettu.

Vierailija

Onko joku oikeas syy miksi ajattelet että saatat olla raskaana testeistä huolimatta vai johtuuko pelkästään pelosta?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko joku oikeas syy miksi ajattelet että saatat olla raskaana testeistä huolimatta vai johtuuko pelkästään pelosta?

Seksin harrastaminen lienee ihan pätevä syy. Kuvittelin myös että viimeisimmät menkat olivat niukemmat kuin normaalisti. En ole harrastanut seksiä tammikuun alun jälkeen. Vaikka kp 24/24 ja 27/24 raskaustestit olivat negatiivisia, niin silti olen huolissani. Tämän takia haluan myös kierukan asennetuksi että todellakin voin olla varma ettei vauvoja ole tulossa. Onko hätävarjelun liioittelua ja ajanhukkaa tehdä vielä uusi testi?

-ap

Vierailija

Mulla vaativat tekemään raskaustestin juuri ennen kierukan asentamista.Varmistivat että testi oli nega ja sitten vasta laittoivat.

Vierailija

Jos tammikuun alussa oli seksiä ja menkkojen alkamisaika kuun lopussa niin raskaus ei ole todennäköinen. Ei ne siittiöt sentään paria viikkoa kestä.

Testit on kyllä tosin halpoja joten siitä vaan testaamaan jos halua mielenrauhan.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.