Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo kertoi tänään, että saa pettää jos ei ole hänen seksielämästään pois

Vierailija
03.02.2018 |

Eli hän saa aina kun pyytää. Mitä mieltä?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän tuo sitten enää ole pettämistä vaan suhteen avaamista.

Vierailija
2/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotitko itse, vai vaimo? Annatko vaimolle samat oikeudet?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole pettämistä vaan avoin suhde tai puoliavoin ankeutus. Minusta tuo olisi kiva, mutta miehelleni ei sovi tasa-arvo tässä asiassa niin ei sitten. Ei se nyt niin ole mistään kotoisin että toinen seikkailee ja toinen on yksiavioinen.

Vierailija
4/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole pettämistä vaan avoin suhde tai puoliavoin ankeutus. Minusta tuo olisi kiva, mutta miehelleni ei sovi tasa-arvo tässä asiassa niin ei sitten. Ei se nyt niin ole mistään kotoisin että toinen seikkailee ja toinen on yksiavioinen.

Sama ongelma. Mulle kävisi hyvin, mutta aviomiehet ovat inhonneet ajatusta. Ensimmäinen minun osaltani, toinen on aidosti yksiavioinen.

Vierailija
5/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa muuta ongelmaa vaimolle ole kuin tautiriski. Naisten sukupuolitaudeista valtaosa tulee vakipuolisolta. Osaatko käydä vieraissa turvallisesti?

Vierailija
6/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen naisen pitäisi olla yhtä avarakatseinen.

-Mies

Vierailija
7/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimollasi on jo joku muu/muita.

Vierailija
8/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan aiempia. Jos molemmilla samat oikeudet, hieno juttu!

Vierailija
9/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen kans että sillä on toinen jo katottuna. Tosin eihän sillä väliä ole, jos sovitte avoimen suhteen.

Vierailija
10/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisen naisen pitäisi olla yhtä avarakatseinen.

-Mies

Miehen myös 😉 Epäreiluahan se on, jos toinen saa uusia kokemuksia ja toinen vain nuolee näppejään.

Vierailija
11/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä täällä kyselet? En usko että uskallat edes käyttää tilaisuutta hyväksi ja sun vaimo tietää sen. Siksi antoi ns luvan.

Vierailija
12/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilmeisesti vaimolla on jo toinen mies kiikarissa. Eli hän haluaa sivusuhteen ja toivoo sinun suostuvan tähän järjestelyyn.

Vierailija
13/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Ap pihdannut vaimoltaan?

Vierailija
14/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kehno trolli.

Vierailija
15/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo sanoi samalla tavalla ja myöhemmin selvisi, että oli siinä vaiheessa käynyt jo itse vieraissa.

Samoin jos epäilet vaimoasi tai miestäsi pettämisestä ja epäilty kääntäää nopeasti kysymyksen niin, että se onkin kysyjä joka on se pettäjä..

Yhtä kaikki. Kaikenlainen hyvittely ja panolupien antaminen tarkoittaa vain sitä, että on jo petetty.

Vierailija
16/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi se olla myös epätoivoinen yritys saada seksiä haluttomalta aviomieheltä.

Vierailija
17/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pashaelämä kirjoitti:

Yhtä kaikki. Kaikenlainen hyvittely ja panolupien antaminen tarkoittaa vain sitä, että on jo petetty.

Totuus tulee kyynikolta. 

Vierailija
18/19 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvan ihmisen seksihaluja vieraissakäynti vähentää. Se pikemminkin lisää vipinää vällyjen väliin. Antakaa mennä vaan. Vaimosi selvästi haluaa vierasta ja se pitäisi olla joka vaimon oikeus. Muutama tunti vieraan käsittelyssä ja vaimosi on kuin uusi ihminen. Niin ainakin meillä.

Vierailija
19/19 |
04.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kokeilla elää puolisoni kanssa avoimessa suhteessa, vaikka en ole pettänyt häntä. En tietystikään osaa kuvitella, miltä tuntuisi odotella kotona, kun tietäisi miehen olevan jonkun toisen kanssa. Ajatuksena se on kiihottava. Toki haluaisin sitten itsekin kokeilla. Tai ehkä. Pitäisi löytyä aika sopiva tyyppi siihen hommaan nimittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan