Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on naurettavin/typerin asia josta on oletettu että OSAAT tehdä sitä koska olet nainen/mies?

Vierailija
03.02.2018 |

Leipoa kakun, vieläpä ilman mitään ohjeita. Koska kaikki naisethan rakastaa leipomista.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että osaisin silittää mieheni kauluspaidat. En osaa sen paremmin kuin hän, enkä todellakaan halua.

Vierailija
2/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silittää, ommella, pestä ikkunat. Ommella/kutoa: Viimeksi pakotettuna ala-asteella. Silittää: Tein sen kerran. Nykyään ostan vaatteita joita ei tarvii silittää. Pestä ikkunat: Loppusiivous oli helvettiä miten ne rannut saa muka pois?:D En osaa pestä myöskään peilejä:D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naisena niin onneton että kukaan ei enää edes oleta minun osallistuvan ruoanlaittoon salaatinpilkkomista enempää, joten olen onnistunut hyvin markkinoinnissani kädettömänä kokkina.

Mutta toiselta kantilta, usein tunnutaan olettavan että joku ei voi tehdä yleisiä siivoustoimenpiteitä koska hän on mies (ei osaa, ei pysty millään tiskaamaan). Se se vasta ärsyttää, koska en itsekään pidä siivoamisesta.

Eli meni aika lailla ohi kysymyksen tämä posti, mutta olkoon nyt tällä kertaa :)

Vierailija
4/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nikkaroida jotain. Linnunpönttöjä, kirjahyllyjä tai kokonaisia taloja. Vain siksi, että olen sattunut syntymään mieheksi.

Vierailija
5/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oletettu, että koska olen mies osaan korjata autoja ja tietokoneita.

Vierailija
6/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipominen tulee ekana mieleen. En tykkää yhtään.

Kampausten ja lettien teko, en osaa mitään, en tee omille hiuksille mitään muuta kuin wash and go. Että älkää tulko ennen juhlia pyytämään minulta apua.

Automaattisesti pitäis muka tykätä makeista siidereistä, yök.

Vierailija
7/10 |
03.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena osaan tietysti käsitellä lapsia, laittaa hiukset ja tiedän kaiken eri kauneudenhoitotuotteista ja puhdistusaineista. Onhan ne tiedot minulla x-kromosomissa.

Vierailija
8/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusi kollega (mies) oletti, että keitän hänelle kahvia kahvinkeittimellä. koska kyllähän nyt naiset keittää toimistolla kahvit.

No en keittänyt silloin, enkä koskaan muulloinkaan. En osaa keittää kahvia, koska en juo sitä lainkaan. En osaa käyttää kahvinkeitintä, en edes kalkinpoistoa osaisi tehdä (tiedän, että sellainen pitää tehdä, ja oletan, että jollain hapolla, koska happo tehoaa kalkkisaostumiin).

Vanhempi kollega (mies) keitti minulle aina teeveden valmiiksi, hän olikin todella mukava työkaveri. Nyt jo eläkkeellä. Oletti kyllä, että osaan käyttää halkaisuruuvia polttopuiden teossa. Niinkuin osaankin.

Vierailija
10/10 |
19.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin miehenä osaisin, saati haluaisin keskustella lätkästä tai fudiksesta yhtään mitään. No osaa ja vielä vähemmän haluan, etenkin kun koskaan en ole yhtään ainoata fudis tai lätkämatsia  katsonut. Ja ei, en tule koskaan katsomaankaa, vaikka kuinka maaniteltaisiin tai manattaisiin!

Vuosikausia niin mukavalta naapuriltakin meni kuppi nurin, kun töistä tullessa rapussa taas törmättiin ja alkoi jauhamaan fudiksesta. Kun en osannut juuta enkä jaata sanoa, niin huusi melko ärtyneenä perääni, että "kai sä edes lätkää kattelet!" Sen jälkeen ei ole moikkaillut, vaan ei ole tuntevinaansakkaan!