Mikä tää biisi on?! XD
Kertsissä lauletaan jotain "oh/my/ babys mamas mama..." tai jotain sellaista. Sävel soi päässä ja toi tulee usein just ku oon kaupassa, mut en saa selvää sanoista, eikä mitään hajua kenen biisi. Jos joku ton surkean selityksen perusteella keksis mistä kappaleesta kyse, niin olisin todella iloinen :D
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Jonas Blue - Mama
Eiiii... vieläkään ei ollut oikea :(( -ap
Kukaan ei saanut viittä pistettä. Anna kolmen pisteen vihjeet:
Nyt se musiikkityyli! Jos et tunne joka genreä, niin sano edes että mitä yleisesti tunnettua kappaletta tyyli muistuttaa.
Kuinka monta iskua minuutissa? Siis ripeä vai slovari?
Millainen bändi? Kitara, basso + rummut vai iso orkesteri viuluineen vaskipuhaltimineen?
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei saanut viittä pistettä. Anna kolmen pisteen vihjeet:
Nyt se musiikkityyli! Jos et tunne joka genreä, niin sano edes että mitä yleisesti tunnettua kappaletta tyyli muistuttaa.
Kuinka monta iskua minuutissa? Siis ripeä vai slovari?
Millainen bändi? Kitara, basso + rummut vai iso orkesteri viuluineen vaskipuhaltimineen?
En oo kuullut niin monesti tai alusta loppuun, biisin tunnistan aina vaan siitä kertsistä ja siinä siis hoetaan paljon jotain "babys mamas mama ja sitten jotain muuta ja taas sitä jotain "baby mamas mama...." Eikä siis oo mikään slovari vaan semmoinen renkutus, joka jää soimaan päähän.
En keksi just mitä yleisesti tunnistettavaa kappaletta muistuttas, mut luulen et toi on joku aika tunnettu kun oon kuullut sen ainakin Lindeksissä ja K-marketissa. -ap
Jonas Blue - Mama