Presidentille poika!
Kommentit (60)
Mä olin tätä ideaa täysin vastaan, että seniorit saa vauvan ja nyt tuli iso itku. Sen verran p*ska päivä tänään, että olipa ihana uutinen. Maailmassa on uusi pieni ihminen. <<3
Kaksi poikaa ennestään ja nyt taas poika. Oikeaa sukupuolta tuli,.
Tietysti. Sauli ei ole sekatyömies.
Siiderivalaalle on nyt äärimmäisen kova paikka kun syntyi parempaa sukupuolta edustava jälkeläinen.
Olisi aika hauska jos olisi se Aulis. Tai Eino Aulis. Kun Jenni on runojen ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Jenni varmasti onnensa kukkuloilla😍💙 Onnea!
Vauva on varmasti Jennin kukkuloilla! Onnea.
Vierailija kirjoitti:
Siiderivalaalle on nyt äärimmäisen kova paikka kun syntyi parempaa sukupuolta edustava jälkeläinen.
+2
Valtakautta jatkettiin, lakko oli ja meni. Nyt alkaa hauva ja vauva-tuubaduuba.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy ihmetellä tätä suomalaista vanhoillista poikavauvojen ihannointia. Oksettavaa.
Suomalainen tapa?!
Matkailu avartaa..
Kiitos vinkistä, en ole viime vuosina enää kiertänyt maailmaa ympäriinsä mutta aikaisemmin kuitenkin. En asu Suomessa.
Ja käyn muuten tällä palstalla lievittämässä kaipuuta koti-ikävää. Näitä juttuja täällä kun aikansa lukee niin ei yllättäen olekaan enää niin ikävä Suomeen 😬
no tämä nyt on huonoin paikka. Itse pitäisin ennemin yhyeyttä läheisiim sukulaisiin ja ystäviin.
Perhe ja ystävät vain lisäävät ikävää, vauva.fi auttaa muistuttamaan miksi lähdin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täytyy ihmetellä tätä suomalaista vanhoillista poikavauvojen ihannointia. Oksettavaa.
Suomalainen tapa?!
Matkailu avartaa..
Kiitos vinkistä, en ole viime vuosina enää kiertänyt maailmaa ympäriinsä mutta aikaisemmin kuitenkin. En asu Suomessa.
Ja käyn muuten tällä palstalla lievittämässä kaipuuta koti-ikävää. Näitä juttuja täällä kun aikansa lukee niin ei yllättäen olekaan enää niin ikävä Suomeen 😬
no tämä nyt on huonoin paikka. Itse pitäisin ennemin yhyeyttä läheisiim sukulaisiin ja ystäviin.
Perhe ja ystävät vain lisäävät ikävää, vauva.fi auttaa muistuttamaan miksi lähdin.
Ikävien palstatrollien vuoksi?
Vierailija kirjoitti:
Olisi aika hauska jos olisi se Aulis. Tai Eino Aulis. Kun Jenni on runojen ystävä.
Aulis on ainakin suvussa oleva nimi.
http://arkisto.kokoomus.net/kokoomusbiografia/elamakerta-artikkelit/hau…
Ja jos saa esittää tyhmän kysymyksen niin onko pojan sukunimi jo virallisesti päätetty?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aulis on ainakin suvussa oleva nimi.
http://arkisto.kokoomus.net/kokoomusbiografia/elamakerta-artikkelit/hau…Ja jos saa esittää tyhmän kysymyksen niin onko pojan sukunimi jo virallisesti päätetty?
Ei ole. Tuota vaan on kovasti veikkailtu.
Aikovatkohan pitää lapsen poissa julkisuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen tapa?!
Matkailu avartaa..
Ikävien palstatrollien vuoksi?
Kiitos illan nauruista, ikävä om myös suomalaista loistavan sarkastista huumoria.
Kylä se vaan olisi se Väinämö oikea nimi
Oli presidentti mukana synnytyksessä.
Vai olikohan se tämä ketju edes, missä joku sitä mietti.
Vierailija kirjoitti:
Oli presidentti mukana synnytyksessä.
Vai olikohan se tämä ketju edes, missä joku sitä mietti.
Onnea uuden vauvan johdosta perheelle.