Mikä on ROHKEINTA mitä olet elämäsi aikana tehnyt?
Kerro myös kaduitko sitä myöhemmin ja mihin asia johti? Itse olen aina ollut nössö luonne ja kun pitkän harkinnan jälkeen lähdin p*skasta työpaikasta tyhjän päälle, josta seurauksena työttömyys, niin silti en ole katunut päivääkään vaan tunnen tehneeni oikein itseäni kohtaan.
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin vakkarityöpaikasta yrittäjäksi.
Miten sun kävi ja kaduitko?
Rankkaahan tämä on ollut, mutta en kadu.
Nimimerkki Viisi vuotta suurin piirtein lomitta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerran täytin sanaristikon kuulakärkikynällä. Oli minulla lyijykynäkin, jossa oli kumi toisessa päässä, mutta päätin näyttää hurjuuteni!
Harrastan tätä myös! Joskus oon ihan hurjan hurja ja teen sitä vasemmalla kädellä, sillon tunnen oloni niin eläväksi että tärisyttää ihan!
Vavahteletko sinäkin onnesta, jos onnistut?
Olin kadulla kyykkypa*kalla sadevesikaivolla, ritilän siirsin sivuun. En katunut tekoa, sillä siitä sai helpotuksen, eikä ohikulkijoitakaan ollut kuin kaksi.
Turvallisuushakuinen kirjoitti:
Loparit vakituistesta työpaikasta, ulkomaille muutto, ulkomaalaisen kanssa avioitumien, benji-hyppy jne. Ei mitään erityisen rohkeaa. Kadehdin ihmisiä, jotka todella uskaltavat ottaa riskejä elämässään.
Minä en uskaltanut aloittaa vakavaa suhdetta ulkomaalaisen kanssa, vaikka pidin häntä vuosia elämäni rakkautena. Että mun silmissä olet rohkea.
Vierailija kirjoitti:
Tänään töissä poistin mikrokuituliinasta liiat vedet vastoin ohjeita puristamalla enkä kiertämällä. Nyt on sormet hellänä ja harmittaa jos en kuntoudukaan maanantaille. Pitää kai jäädä saitsulle selän takia..??
Hölmö, kiertää nimenomaa EI SAA! Sillä tavalla saat ranteesi kipeeksi, ja pitkään kun jatkat ni tulehdukset alkaa vaivaamaan. Aina puristamalla, vaikka ei liina sais ikinä olla niin märkä että sitä joutuu puristellen kuivaamaan.
Laitoin välit poikki tukahduttavaan ystävään. Pelkäsin mikä myrsky siitä seuraa, saanko usean ihmiset vihat päälleni jne. Onneksi ei seurannut muuta kuin aluksi vuodatusta, käskyjä ottaa yhteyttä ja sopia tapaamisia tms.
Voin paljon paremmin nyt. En ole löytänyt sen parempaa ystävää, mutta se ei haittaa millään tavalla. Viihdyn paremmin yksin kuin ahdistavassa seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Turvallisuushakuinen kirjoitti:
Loparit vakituistesta työpaikasta, ulkomaille muutto, ulkomaalaisen kanssa avioitumien, benji-hyppy jne. Ei mitään erityisen rohkeaa. Kadehdin ihmisiä, jotka todella uskaltavat ottaa riskejä elämässään.
Minä en uskaltanut aloittaa vakavaa suhdetta ulkomaalaisen kanssa, vaikka pidin häntä vuosia elämäni rakkautena. Että mun silmissä olet rohkea.
Kiitti! Kyllä kannatti, onnellisesti aviksessa jo parikymmentä vuotta.
En muista tehneeni mitään rohkeaa.
Rohkea teko olisi kai sellainen, joka pelottaa (enemmän kuin tekemättä jättäminen) mutta siitä huolimatta tekee sen.
Olen tehnyt asioita, joita olen pelännyt etukäteen, ja olisin saattanut jättää sen takia koko asian tekemättä. Mutta sitten pelko onkin ennen h-hetkeä mennyt pois ja tein sen sittenkin. Ei se siinä vaiheessa ole enää rohkeaa.
Koulussa jännitti esitykset, mutta niin kauan kuin kieltäytyminen olisi ollut pelottavampaa (kiusaako muut? pääsenkö kurssia läpi?), niin suostuin kuitenkin pitämään esitykset. Siinä vaiheessa kun esitysten pitämisen pelko voitti pitämättä jättämisestä aiheutuvien seurausten pelot, niin jätin ne pitämättä.