Minkä ikäinen ajattelet, että henkilö nimeltään Satu on?
Kommentit (49)
Ei tule kuin yksi mieleen ja hän on 42v tai sinne päin.
Sellainen nelivitonen, joka sahaa AA-kerhon ja kirpputorin väliä. Tatuoitu ja naamassa enemmän rautaa kuin VR:llä pyörien päällä kiskoilla.
Tunnen 4kpl, kaikki noin 40-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen nelivitonen, joka sahaa AA-kerhon ja kirpputorin väliä. Tatuoitu ja naamassa enemmän rautaa kuin VR:llä pyörien päällä kiskoilla.
Naamassa rautaa?
Satu Östring on ainakin lähemmäs 80 vuotta.
38-42-vuotias. Minäkin tiedän monia ikäisiäni lisäkseni.
Terveisin Satu 42v.
Itse olen syntynyt vuonna 1990 ja olen Satu. ja ikinä millään luokalla/rinnakkaisluokalla ei ollut samannimistä. Itse tunnen Satuja, jotka ovat syntyneet vuonna 1985 (2 kpl) ja yhden nuoremman, joka on syntynyt 1998 tai 1999.
Tunnen 50-, 60-, 70- ja 80-luvulla syntyneitä Satuja. Itse olen 46 v.
60- ja 70 luvulla ollut suosiossa eli keski-ikäisen nimi.
Minäkin Satu, syntymävuosi 1989. Vähän tunnen muita Satuja. Ei taida olla kovin suosittu nimi. Itselläni on joko neutraali/en tykkää-suhtautuminen omaan nimeen ja pidänkin enemmän toisesta etunimestäni. Noh, vanhemmat valitsi.
40v tulee ensin mieleen, mutta voi olla mitä vaan. Itse tunnen 27-65-vuotiaita Satuja.
Mä oon 81 vuonna syntynyt ja satu oli jo tuolloin vähän vanhanaikainen nimi, eli arvioisin että satu on siinä 45 vee
Ihan pikkuisia Satuja taitaa nykyään olla harvassa, samoin teinejä. Mutta sitten heitä riittääkin tuonne lähemmäs sataan vuoteen (Satu Tiivola yli 90 v.), aika monet ilmeisesti keski-ikäisiä. Mutta ei Satua voi kyllä verrata noihin wt-nimiin tyyppiä Jannica, Jennica, Jasmina jne.
Sinä joka kirjoitit tämän, sulla on suruja, mutta Jeesus rakastaa sua todella paljon ja haluaa olla kanssasi, tulla sydämeesi asumaan, herraksesi. Olla kanssasi aina.