Väsynyt YH-äiti kaipaa apua
keskustelu.suomi24.fi/t/14944335/mustan-lapsen-vasynyt-yh-aiti#comment-92708384
Tein lapsen nigerialaisen mihen kanssa, joka häipyi jo ennen lapsen syntymää, mutta päätin pitää lapsen koska olin jo 28 vuotias.
Nyt tyttölapsi on jo 2 vuotias, eikä minulla ole minkäänlaista sidettä siihen. Tuntuu että hoidan jonkun ulkomaalaisen muksua. Lapsi ei muistuta minua yhtään ja on isompi kuin ikäisensä vaaleat lapset.
Leikkipuistoissa olen kateellinen muille vanhemmille heidän lapsistaan. Haluaisin itsekin vaalean lapsen en mustaa kiharapäistä lasta.
Olen ollut muutamissa suhteissa YH-äitinä, mikä on ollut ok miehille, kunnes ovat nähneet että lapseni on musta. Suhteet on aina viilentyneet heti kun ovat nähneet lapsen. En kelpaa kellekkään kun on tällainen lapsi. Joudun odottamaan 16 vuotta että elatusvastuuni loppuu ja olen silloin jo 46 vuotias.
Haluaisin vain miehen auttamaan arjessa ja toisen lapsen joka olisi vaalea.
Te jotka olette suhteissa mustien kanssa katselkaa millaisia lapsia niistä suhteista on muille syntynyt ja miettikää voisitteko kokea sellaisen omaksi lapseksenne,minä en osaa.
Kommentit (4)
Oot varmaan porvoosta, mutta vastaan kuitenkin. Itseasiassa minä olen joskus miettinyt tuota, että jos saisin tumman miehen kanssa tumman lapsen ja kun itse olen vaalea niin tuntisinko sitä 'omakseni', koska olisi niin erinäköinen kuin minä. Mutta tietysti tiedostaisin jo odotusaikana ettei sieltä pellavapäätä Ole tulossa jos lapsen biologinen isä on musta. Toki voihan siinä lapsessa silti olla äidin piirteitä. Yhtä rakas hän silti olisi, olisinhan hänet synnyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Oot varmaan porvoosta, mutta vastaan kuitenkin. Itseasiassa minä olen joskus miettinyt tuota, että jos saisin tumman miehen kanssa tumman lapsen ja kun itse olen vaalea niin tuntisinko sitä 'omakseni', koska olisi niin erinäköinen kuin minä. Mutta tietysti tiedostaisin jo odotusaikana ettei sieltä pellavapäätä Ole tulossa jos lapsen biologinen isä on musta. Toki voihan siinä lapsessa silti olla äidin piirteitä. Yhtä rakas hän silti olisi, olisinhan hänet synnyttänyt.
Suomi24 trolli todennäköisesti kyseessä. Ei kai nyt kukaan akateeminen tekisi mustaa lasta?
Aloitustekstistä löytyy syy yksinäisyyteen ja väsyneisyyteen. Suomalainen mustan lapsen kanssa, voi olla aika pitkään ihan sinkkumarkkinoilla. Trollihan tämä on mutta kuitenkin.
Olipa yllätys että tumma lapsi pullahti maailmaan.