Morsian

Kaaso vittuili, että tulee varmasti ero noin kalliilla sormuksella ja näytti netistä tutkimuksen. Uskallanko sanoa huomenna tahdon? :( Sanokaa nyt joku järkevä, että kaaso on väärässä?!!

• ylös 2
  • alas 7

Kommentit (11)

Vierailija

Sormuksen jinta ei ennusta mitään. Mutta se, että sinä itse epåilet, saattaa ennustaa.

• ylös 11
  • alas 0
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ai kalliilla? Minä olisin otsikosta kuvitellut toisin päin. No tietysti jos kaaso on itse kihlattu muutaman satasen rimpulalla niin kaikkihan on suhteellista.

Vierailija

Ette ole tosissanne että teidän mielestä 5000 euron sormus on öky? Tietysti se köyhälle on ja silloin älytön ostos. Tätäkö sinä ap pelkäät että mies ei osaa elää tulojensa mukaan? Vai mikä on ongelma?

Morsian

Vierailija kirjoitti:
Ette ole tosissanne että teidän mielestä 5000 euron sormus on öky? Tietysti se köyhälle on ja silloin älytön ostos. Tätäkö sinä ap pelkäät että mies ei osaa elää tulojensa mukaan? Vai mikä on ongelma?

Otsikosta tuli vahingossa harhaanjohtava. Kaason vihkisormus maksoi 300 euroa, meillä minun kihlasormus maksoi 5000 euroa ja vihkisormus 10000 euroa. Kaaso on kaiken aikaa vittuillut kaikesta ja yritti viedä miehen minulta, mutta annoin anteeksi. :(

Morsian

Vierailija kirjoitti:

Paljonko maksaa ökysormus? Jännitän huomista vihkimistä, joten kaason vittuilu ei auta asiaa.

Vierailija

Morsian kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Otsikosta tuli vahingossa harhaanjohtava. Kaason vihkisormus maksoi 300 euroa, meillä minun kihlasormus maksoi 5000 euroa ja vihkisormus 10000 euroa. Kaaso on kaiken aikaa vittuillut kaikesta ja yritti viedä miehen minulta, mutta annoin anteeksi. :(

Tämä ei nyt enää ole kovin uskottava tarina.

Vierailija

Kihlasormukseni maksoi 17€ ja vihkisormukseni 300€. Ollaan varmaan yhdessä hautaan saakka.

Vierailija

Kyllä enteilee eroa, kyllähän vihkisormuksen pitää maksaa vähintään 10000 euroa. Oma maksoi nykyrahassa 30 euroa ja yhdessä on oltu kohta 30 vuotta, mutta me olemmekin tylsiä ihmisiä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.