Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

?

  • ylös 0
  • alas 0

Kommentit (9)

Vierailija

En yhtään mitään. Minua ei kiinnosta toisten lantionpohjalihakset eikä niiden treenaaminen. 

  • ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Ensinnäkin pitäisi tietää, kuka treenaa niitä, että voisi alkaa ajatella jotain asiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Eli mitä ajattelen itsestäni? 

Olen tehnyt lantionpohjaa vahvistavia liikkeitä raskausaikana sekä n. vuoden synnytysten jälkeen. 

Muuten en. Liikun monipuolisesti ja olen hoikka. Se on riittänyt minulla ainakin siihen, että pienintäkään ongelmaa ei ole ilmennyt. Olen 55-vuotias kolmen äiti. 

Pitää toimia kehonsa mukaan eikä joidenkin jäykkien ohjeistusten. 

Vierailija

Pitää nyt vähän ihmetellä että minkälainen ihminen edes TIETÄÄ jotain tuttaviensa lantionpohjalihaksista?

  • ylös 12
  • alas 0
Vierailija

Ajattelen, että sitä ei niin paljon kiinnosta paremmaksi panoksi kehittyminen. Ihan normaalia, mikäs siinä.

Vierailija

Jos liikuntatottumukset on kunnossa, niin mitään erillistä lantionpohjan lihasten treeniä ei tarvita. Juuri synnyttäneet ovat poikkeus.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pitää nyt vähän ihmetellä että minkälainen ihminen edes TIETÄÄ jotain tuttaviensa lantionpohjalihaksista?

Samaa mietin. 

Ehkä aloittajalla on Tena Super de Extra Lux Madam?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jos liikuntatottumukset on kunnossa, niin mitään erillistä lantionpohjan lihasten treeniä ei tarvita. Juuri synnyttäneet ovat poikkeus.

http://kuntoplus.fi/treeni/lihaskuntoharjoittelu/nain-treenaat-lantionpo...

"Tarvitseeko lantionpohjan lihaksia treenata erikseen?

Joku saattaa ajatella toiveikkaana, että edellinen liike säästää kuntoilijan erillisiltä lantionpohjan harjoituksilta.
Valitettavasti näin ei ole. Jos lantionpohja on hyvässä kunnossa, poikittaisen vatsalihaksen jännittäminen tuottaa
tavallaan ilmaisen supistuksen, mutta se ei vielä riitä. Kohdennettuja supistusharjoituksia tarvitaan lantionpohjan voiman ja kestävyyden kehittämiseen."

Sisältö jatkuu mainoksen alla