Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

poikani haluaa pelata Fortnitea, koska kaikki kaveritkin pelaa, mutta miten sellainen laitetaan? Mitä tarvitaan, että pelin saa toimimaan?

Vierailija
02.02.2018 |

Pelataanko sitä television kautta ja pitääkö televisio olla silloin yhteydessä nettiin? Mikä konsoli pitää olla?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ugh, kauhea massateinipeli. Osta sille pubg, maksullinen, mutta ehdottomasti parempi kuin joku ”fortnaitti”. Tai jos lapsesi on liian nuori niin pysytelkää vaan siinä minecraftissa.

T. Teini

Vierailija
22/39 |
07.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä teini pelaa Fortnitea PS4:lla joka tottakai on yhteydessä nettiin jotta verkkopelit onnistuu. Vaatii myös PS Plus -jäsenyyden. Kiva peli on se.

Fortnitea kun pelaa, ei tarvi edes plus jäsenyyttä. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
08.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi pelata puhelimella kunhan on ios käyttöjärjestelmä eli applen puhelin

Vierailija
24/39 |
09.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en pysty

Vierailija
25/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv, PS4 ja netti tai sitten tietokone. Peli on ilmainen. Jonkunlainen kuulokemikrofoni-setti pitää myös olla, jos pelaa tiimissä ja tosiaan ei tarvii PS Plus -jäsenyyttä pleikalle.

Unohdin Xboxin.. Jos haluaa kavereiden kanssa pelata, niin kaikilla on oltava sama laite.

Pc ja Ps4 voi pelata yhdessä, Pc ja xBox voi pelata yhdessä mutta nämä kaikki kolme ei voi olla samassa pelissä samaan aikaaa

Vierailija
26/39 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peleissä ei turhaan olek ikärajoja. Meillä manguttiin pari viikkoa ko. Peliä, kun kaikilla muillakin on. Mankuminen jäi, kun tuli kesä ja kesäloma ja leikkivät ulkona kavereiden kanssa. Kyseessä tyttö 11v.

Vierailija
27/39 |
23.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen tarvitsee pleikka 4

Vierailija
28/39 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneessa pitää olla intel core i7 8700 k prosessori ja 1080 ti näytönohjain tai peli ei pyöri hyvin. hintaa on  mutta se pyörittää sitten hyvin

Vierailija
29/39 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyörii ainakin 400 fps ja se on sopiva kaiken ikäisille ja peli näyttää nalle puhille

Vierailija
30/39 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on yllämainitut osat ( intel core i7 prossu ja 1080 t näyttis ) pyörii ainakin 400 fps ja se on sopiva kaiken ikäisille ja peli näyttää nalle puhille

Vierailija
31/39 |
02.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isommille on tarjolla paljon parempia pelejä esim Heroes&generals (pc) tai player uknows battleground. Lapsille nuo ei sovi mutta ei sovi fortnite:kaan

Vierailija
32/39 |
09.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tv, PS4 ja netti tai sitten tietokone. Peli on ilmainen. Jonkunlainen kuulokemikrofoni-setti pitää myös olla, jos pelaa tiimissä ja tosiaan ei tarvii PS Plus -jäsenyyttä pleikalle.

Unohdin Xboxin.. Jos haluaa kavereiden kanssa pelata, niin kaikilla on oltava sama laite.

Haluisin korjata että voi pelata myös muiden laitteiden käyttäjien kanssa, ainoana miinuksena se että xbox ja ps4 eivät voi pelata yhdessä ilman konetta. Tietty sekin on mahdollista kiertää jos osaa yhtään modata ja/tai vaihtaa servereitä.

Vierailija
33/39 |
28.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvii! Itekin pelaan kavereidenkaa vaikka niillä on ps4 tai xbox ite pelaan tietokoneella

Vierailija
34/39 |
08.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen ei tarvitse plus jäsenyyttä

Vierailija
35/39 |
23.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä pitää olla esim ps 4 yhteydessä nettiin

Vierailija
36/39 |
04.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se mitään ps plus jäsenyyttä vaadi. Älä tuu kirjoittelee jos et tiedä

Vierailija
37/39 |
06.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeesti kuinka tyhmiä nää ihmiset voi olla ettekö tiedä edes miten fortniteä ladataan eikä siinä ole pahaa jos jpku 7v pelaa fortniteä  minä olen itse 15 ja fortnite on ihan lapsi ystävällien peli

Vierailija
38/39 |
07.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaispelit eivät vaadi ps plus jäsenyyttä, joten voit pelata sitä ilman plussaa.

Vierailija
39/39 |
26.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä saan itse fortniten tänään vaikka olen 11 vuotta ihan vaan sen takia että kaverini pelaavat sitä. Äitini on hyvin tarkka ikä rajoista