Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Enää ei tarviis kun 520e ja ois 50 000 täynnä. Sit päästään jännittämään, kuin paljon yli menee! :)
Reilu 500e puuttuu tavoitteesta! Erittäin hyvä tahti. Huomenna olis sitten palkkapäivä, täytynee laittaa vielä lisää tulemaan.
Hyvät yöt! Jatketaan huomenna :)
Nostetaas vielä illan päätteeksi ylimmäisten joukkoon. Toivottavasti huomenna herätessä luku alkaa vitosella!
Hyvää huomenta, kaikki kissarakkaat. Enää puuttuu 335 €.
Voimme siis avata jo kuoharit ja todeta, että uusi talo saadaan!
49665
Kuka on se joka antaa loput rahat?
Toivoträtavasti into riittäää tämänkin jälkeen
Ei ollut vielä vitosella alkava luku, pieni pettymys. Mutta eiköhän se tule aamun aikana.
Muuten, jos joku laittaa nyt keräyksen sellaisen asian hyväksi, minkä katsoo olevan tärkeämpi kuin kissat, niin olkaa hyvät vaan. Mesenaattiin voi kuka tahansa laittaa keräyksen ja säännöissä onkin, että toivotaan yhden henkilön olevan yhteyshenkilönä. Ei tarvites olla minkään yhdistyksen hallituksessa tai j äsen, ihan voi sen yksityishenkilönä tehdä. Lupaan laittaa kahteen sellaiseen, mistä on mainittu näissä keskusteluissa täällä ja muualla, olevan kissoja tärkeämpi, saman summan kuin olen laittanut kissatalollekin.
Luultavastihan nämä valittajat kiillottavat omaa tuntoaan laittamalla pari euroa kerran vuodessa joulupataan ja antamalla veteraaneille jotain. Luulen, että teen itse MYÖS vähäosaisten ihmisten eteen enemmän kuin he. Käyn mm. kerran kuussa tekemässä yhdelle yksin asuvalle vammaiselle henkilölle suursiivouksen ja autan häntä muutenkin, vaikka meillä on pitkä välimatka. Toki hän on lähipiiriäni, mutta silti koen tekeväni hyvän työn. Sen lisäksi teen käsitöitä muuhunkin hyväntekeväisyyteen ja annan rahaakin, missä nyt milloinkin kerätään ja sen mukaan, minkä koen tärkeäksi. Suomipalstalla yhdeltä kysyttiin, mitä hen tekee. Vastasi olevansa lääkäri. Niin, mitä sitten? Se ei ollut vastaus. Se oli hänen työnsä ja moni kissojakin auttava tekee hoitotyötä päivätyönään.
Anteeksi pieni purkaus. Haluaisin Vasabladetin keskusteluun laittaa, että kuka tahansa saa laittaa mesenaattiin kampjanjan, mutta en oikein uskalla. Osaan kyllä ruotsia, mutta olen todennut ruotsinkieliset aika kriittisesti sen suhteen, jos heidän kieltään yrittää käyttää eikä osaa täydellisesti.
Vierailija kirjoitti:
49665
Kuka on se joka antaa loput rahat?
Toivoträtavasti into riittäää tämänkin jälkeen
Mulla oli tili tänään. Laitan myöhemmin, mutta maksan ensin laskut ja katson pystynkö laittamaan jopa satasen. En vaan nyt aamulla ehdi laskuja maksaa (kun on kiire seurata tätä!), mulla kun on tuossa muutama vanhanaikainen lasku paperilla.
Nyt on aika pystyttää kis(s)sastudion viime hetken vedonlyöntipiste. Enää 335 euroa puuttuu. Mihin kellonaikaan tavoitteemme 50 000 menee rikki? Oikein tai lähimmäksi veikanneelle palkintona kissojen kehräystä ja ekstravahvalla kissanmintulla maustettua kissakiljua ;) Ja lähtee N-Y-T!
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut vielä vitosella alkava luku, pieni pettymys. Mutta eiköhän se tule aamun aikana.
Mielestäni on hyvä ettei mennyt vielä 50 tonnia yöllä rikki. Se on kuitenkin niin, ettei moni enää rahoita sen summan jälkeen, vaikka kannattaisi. Tässä aamulla/päivällä tulee kunnon kiri, koska moni haluaa olla se jonka kohdalla summa tulee täyteen. Yöllä summa olisi ehtinyt päivittyä, nyt kun ollaan lähellä niin rahoittajat innostuvat ja summa toivottavasti päivittyy sen verran hitaasti, että luku hyppää kerralla kunnolla yli tuon tavoitteen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on aika pystyttää kis(s)sastudion viime hetken vedonlyöntipiste. Enää 335 euroa puuttuu. Mihin kellonaikaan tavoitteemme 50 000 menee rikki? Oikein tai lähimmäksi veikanneelle palkintona kissojen kehräystä ja ekstravahvalla kissanmintulla maustettua kissakiljua ;) Ja lähtee N-Y-T!
Veikkaan että ihmiset lahjoittavat lounastauoilla. En tiedä miten usein summa päivittyy, mutta eiköhän klo 12 aikoihin voida jo korkata kissakiljut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ihmiset lahjoittavat lounastauoilla. En tiedä miten usein summa päivittyy, mutta eiköhän klo 12 aikoihin voida jo korkata kissakiljut.
Äääh, koko ajan puhun vahingossa lahjoittamisesta.
Monilla on tänään palkkapäivä, joten saattaa olla että uusia mesenaatteja ilmaantuu vasta iltapäivällä. Muistetaan pitää siis keskustelua ylhäällä.
49 770 €. Minun veikkaukseni on, että puoliltapäivin menee tavoite rikki. Tässä on vain enää 230 euron matka jäljellä.
Talvitakki hajosi eilen, mutta pitää lykätä sen verran uuden ostoa, että kissat saavat uuden talon, minä voin kyllä kerrospukeutua.
Satasen mesenoin äsken, hoitakaa te loput! Nyt kissan nimiehdotuksen pystyykin näköjään täyttämään suoraan omien tietojen yhteydessä, kampanjan alussa sitä kohtaa ei vissiin ollut.
JA SE ON SIINÄ, AIKA AVATA KISSAKILJUT!!!!!!!!!
Jee! Mutta eihän jätetä tätä tähän, nyt pienennetään lainaa :)
Den glider in!!!! *kissakiljupönttö auki*
Ja joo, ei stopata tähän vaan jatketaan vielä sinne maaliskuun kolmanteen saakka. Mitä suurempi potti, sitä paremmat tilat ja sitä vähemmän lainaa. Mesenoimisen arvoinen diili :)
50 sivua ja olisko se sitten 50 tuhatta ;)