Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?
Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.
Kommentit (1614)
Eilisen aikana tuli reippaasti yli kaksi tonnia, joten torstaina varmaan viimeistään on 50 t täynnä. Varsinkin kun monella ml. minä on tilipäivä 15. päivä ja ehkä tänään ystävänpäivä myös saa ihmisiä heltymään. Mutta vaikka tavoite on saavutettu, se saa ylittyä reilustikin, niin talolaisten ei tarvitse ottaa lainaa. Parempi niin. Yhdistyskin voi mennä konkurssiin, joten toivottavasti ainakin onnistuu tarpeeksi pienillä lyhennyksillä, jos lainaan joutuu menemään.
Toi mesenaatti tai sen ylläpitäjäkin voisi osallistua :D. Ensinnäkin tämä näkyy olevan kampanjoista onnistuneimmasta päästä, saavat aika mukavat provikat hekin ja mesenaatti on saanut runsaasti julkisuutta myös, liekö minkään muun kampanjan ansiosta niin laajaa kuin tämän?
Niin ja kesimääräinen lahjoitussumma / mesenaatti on pysynyt 45 euron tienoilla, mutta noussut vähän yli, välillä oli alle. Keskimääräisen päiväsumman mukaan loppusummaksi tulisi nyt n. 73 tuhatta. Pelkään, että into laskee, kun tavoite on saavutettu, vaikka ei haittaisi yhtään, jos 100t ylittyisi. Se on ehkä jo epärealistista, mutta 70-75tuhatta olisi kyllä mahtavaa. Ihana olla kuitenkin mukana jossain, missä tietää rahan menevän oikeaan kohteeseen. Olen aika epäileväinen kaikkea hyväntekeväisyyttä kohtaan ja myös eläinsuojelussa on väärinkäytöksiä. Vaasan porukkaa pidän luotettavana. Kun siellä talolla käy, sen vain jotenkin tuntee.
hyvää ystävänpäivää kateille❤️
❤ Hyvää ystävänpäivää teille ❤
Vierailija kirjoitti:
hyvää ystävänpäivää kateille❤️
Nyt on hyvä päivä tukea kissoja!
Hyvää ystävänpäivää kissoille ja kaikille kissojen puolesta kampanjoineille <3 Täytyykin mennä heti tarkistamaan aamun saldo mesenaatin sivuilta. Siitä on tullut jo yhtä tärkeä rutiini kuin aamukahvista, jollei tärkeämpikin :D
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kesimääräinen lahjoitussumma / mesenaatti on pysynyt 45 euron tienoilla, mutta noussut vähän yli, välillä oli alle. Keskimääräisen päiväsumman mukaan loppusummaksi tulisi nyt n. 73 tuhatta. Pelkään, että into laskee, kun tavoite on saavutettu, vaikka ei haittaisi yhtään, jos 100t ylittyisi. Se on ehkä jo epärealistista, mutta 70-75tuhatta olisi kyllä mahtavaa. Ihana olla kuitenkin mukana jossain, missä tietää rahan menevän oikeaan kohteeseen. Olen aika epäileväinen kaikkea hyväntekeväisyyttä kohtaan ja myös eläinsuojelussa on väärinkäytöksiä. Vaasan porukkaa pidän luotettavana. Kun siellä talolla käy, sen vain jotenkin tuntee.
Luulen että jää 60-70t tienoille. Varmaan sitten kun 50t on ihan lähellä, niin porukka alkaa kilpaa lahjoitella ja siinä mennään nopeasti yli sen tavoitteen, siinä mielessä onkin hyvä ettei summa päivity välittömästi.
Jos kissatalo on vielä kuulolla, niin ehkä voisi olla järkevää lisätä erikokoisia vastikkeita kun 50t on tullut täyteen (jos niitä on vielä mahdollista lisätä). Siinä kohtaa minimimääränä voisi olla sopiva 5€, koska innokkaimmat ovat jo lahjoittaneet ja tuo on aika hyvä pienen kynnyksen summa. Lisäksi voisi kokeilla laittaa jonkun vähän arvokkaamman yrityspaketin, nuo nykyiset ovat aika vaatimattomia.
Vierailija kirjoitti:
Toi mesenaatti tai sen ylläpitäjäkin voisi osallistua :D. Ensinnäkin tämä näkyy olevan kampanjoista onnistuneimmasta päästä, saavat aika mukavat provikat hekin ja mesenaatti on saanut runsaasti julkisuutta myös, liekö minkään muun kampanjan ansiosta niin laajaa kuin tämän?
Minä en itse asiassa ollut edes tietoinen koko mesenaatti.me -sivustosta, ennen kuin törmäsin tähän kampanjaan. Eli totta, että ovat saaneet kampanjan ansiosta julkisuutta saitilleen. Pieni kiitollisuudenosoitus Vaasan kissataloa kohtaan voisi olla paikallaan ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen että jää 60-70t tienoille. Varmaan sitten kun 50t on ihan lähellä, niin porukka alkaa kilpaa lahjoitella ja siinä mennään nopeasti yli sen tavoitteen, siinä mielessä onkin hyvä ettei summa päivity välittömästi.
Jos kissatalo on vielä kuulolla, niin ehkä voisi olla järkevää lisätä erikokoisia vastikkeita kun 50t on tullut täyteen (jos niitä on vielä mahdollista lisätä). Siinä kohtaa minimimääränä voisi olla sopiva 5€, koska innokkaimmat ovat jo lahjoittaneet ja tuo on aika hyvä pienen kynnyksen summa. Lisäksi voisi kokeilla laittaa jonkun vähän arvokkaamman yrityspaketin, nuo nykyiset ovat aika vaatimattomia.
Ollaan kuulolla! :) 5€ paketit ovat hyvä idea, ja tässä pohditaankin esim. speciaalipaketteja jotka on rajoitettuja. Hyviä vastikeideoita otetaan nyt vastaan niihin! Yrirtyspakettien suhteen niitä on mennyt erittäin hyvin, mutta moni yritys ei ole halunnut laittaa logojaan esille vaan puhtaasti tukea. Vaikka yrityksillä usein pätäkkää löytyykin on meidän vaikea tarjota niin suurta näkyvyyttä, että esim. 500€ tai 1000€ sponsoripaketteja olisi järkevä pyytää tai kannattavaa ostaa. Haluamme myös motivoida pienillä mutta suurilla paketeilla juuri paikallisia pieniä ja keskisuuria yrityksiä, jotka eniten tästä hyötyisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ollaan kuulolla! :) 5€ paketit ovat hyvä idea, ja tässä pohditaankin esim. speciaalipaketteja jotka on rajoitettuja. Hyviä vastikeideoita otetaan nyt vastaan niihin! Yrirtyspakettien suhteen niitä on mennyt erittäin hyvin, mutta moni yritys ei ole halunnut laittaa logojaan esille vaan puhtaasti tukea. Vaikka yrityksillä usein pätäkkää löytyykin on meidän vaikea tarjota niin suurta näkyvyyttä, että esim. 500€ tai 1000€ sponsoripaketteja olisi järkevä pyytää tai kannattavaa ostaa. Haluamme myös motivoida pienillä mutta suurilla paketeilla juuri paikallisia pieniä ja keskisuuria yrityksiä, jotka eniten tästä hyötyisivät.
Mitä jos tällaiseen rajoitettuun spesiaalipakettiin sisältyisi se täälläkin pyöritelty kissakummius? Kummi voisi saada aina muutaman kerran vuodessa kummikissansa kuulumisia sähköpostitse + tietysti paljon kuvia, kun kerta kissasta on kysymys ;) Lisänä voisi olla sitten se nimen lisääminen VIP-kunniatauluun, joka onkin jo nykyisissä suurimmissa rahoituspaketeissa mukana, ja mikse myös omavalintainen kissatalon tuote tms. Ja tietysti halaukset aktiiveilta ja kehräykset asukkailta myöskin :)
Mäkään en ennen tätä kissatalon kampanjaa ollut kuullutkaan koko mesenaatti-sivustosta. Hyvää mainosta myös heille. Ehkäpä tosiaan pieni tunnustus olisi paikallaan kissatalolle:) kuten joku aiemmin sanoikin.
47 850 euroa kasassa! Käynkin jo laittamassa popparit tulille, on vain ajan kysymys, milloin 50 tuhatta euroa pamahtaa mittariin :)
Minusta kivoja pienempiä vastikkeita olisivat esim.
-Kiitoskortti tai esim. jo nyt jouluksi tilattava joulutervehdys Vaasan kissoilta (jos postitus on iso työ, voisi olla myös sähköpostitervehdys)
-Kiitoskortti + Fazerin kiss kiss-karkkeja tai panttereita (jos ette halua postittaa niin voitte laittaa ehdoksi että nouto talolta)
-
Yrityspaketiksi idea:
Oikeus nimetä yksi uuden kissalan huoneista? :)
Yliopistolla on luentosaleja nimettynä sponsori-firmojen mukaan tai toiveesta, tästä tuli vain mieleen ;)
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BfJWSYugvSi/
Seuraattekos heidän instagramia? Siellä oli suloinen esittely kissasta, joka etsii kotia.
Ylempänä joku kysyi sunnuntain myyjäisistä. Mä olin siellä. Paljon oli porukkaa liikenteessä ja positiivinen meno. Tuli ostettua kannatustuotteita ja maittavaa lohisoppaa.
ihanan värinen :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.instagram.com/p/BfJWSYugvSi/
Seuraattekos heidän instagramia? Siellä oli suloinen esittely kissasta, joka etsii kotia.
Ylempänä joku kysyi sunnuntain myyjäisistä. Mä olin siellä. Paljon oli porukkaa liikenteessä ja positiivinen meno. Tuli ostettua kannatustuotteita ja maittavaa lohisoppaa.
ihanan värinen :)
Ja ihana varmasti muutenkin. Kunpa voisin tarjota pikku ihanuudelle kodin! Tämän takia minä pyrin välttelemään kissatalon instagramin selailua, koska muuten sydän poksahtaa kaikkien noiden ihanien kotia etsivien kissojen vuoksi.
Kortit ovat hyvä idea ja niitä ollaan myös mietitty. Sähköpostin välityksellä lähetetty kortti ei valitettavasti ole riittävä vastike, vaan nämä "virtuaalisesti lähetettävät" vastikkeet voidaan lukea rahankeräyksen alle. Tästä syystä emme myöskään anna vastikkeeksi esimerkiksi pinssejä, vaikka tuotteita ovatkin.
Kiss Kiss-karkit ja muut ovat toisten tuotemerkkien alla, joten Mesenaatin käyttöehtojen puolesta emme voi kolmannnen osapuolen brändäämiä tuotteita jakaa. Niiden on oltava meidän omia tuotoksiamme, esim. t-paita kissatalon logolla jne.
Haluan vaan näillä selventää, miksi tiettyjä asioita ei voida tehdä vaikka onkin erittäin hyviä ideoita! :)
^ Hyvä tietää! Kiva kun ootte täällä vastailemassa :) Tulee jotenkin tosi lämmin ja positiivinen kuva teistä. <3
Mut sitten kun se 50 000€ on täynnä, niin uudelleen massapommitus IL ja IS, Pohjalainen ja Vasabladet et tekisivät jutut onnistuneesta kampanjasta. Saisivat positiivista kerrottavaa kun onnistuttiin ja innostaisi ihmisiä varmasti uusia ihmisiä mesenoimaan kun on kaksi viikkoa aikaa jäljellä. Kaikki ketkä lupaa laittaa juttuvinkkiä ni lyökääs sitä peukkua! :)