Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pelasta Vaasan kissatalo! 30 päivää aikaa kerätä 25000€?

Vierailija
02.02.2018 |

Niin ihanaa kuin se olisikin, niin tarvittava 50000 ei tule todennäköisesti täyteen. Ihan realistisena tässä laskiskelen, sillä keräysaikaa on yhä 30 päivää ja se tarkoittaisi että joka päivä pitäisi saada kasaan noin 830 euroa. Tätä nykyä, hyvä jos parisataa päivässä potti lisääntyy. Keräyksien kohdalla tämä on yleistä, että alussa innokkaana osallistuvat juuri ne, joita asia koskettaa ja sitten hiipuu. Jos alkuperäinen tavoite haluttaisiin täyteen, niin jokaisen jo lahjottaneen pitäisi nyt helmikuussa lahjoittaa sama summa uudelleen! Mutta siihen ei monella enää taloudelliset resurssit riitä.

Kommentit (1614)

Vierailija
521/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

http://varikaspipsa.blogspot.fi/2018/02/tule-sinakin-auttamaan-vaasan-k…

Hienoa että bloggaajatkin jakaa tätä! Toivottavasti mahdollisimman moni antaisi pienen palan näkyvyyttä kamppanjalle!

Vierailija
522/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keräilen tähän kommenttiin viime sivuilta juttua, jotka ois mun mielestä ihan jees pitää hetken aikaa näkyvissä. 

Ekaksi uutisvinkkiä kannattaa heittää ainakin 

https://www.is.fi/uutisvihje/

https://www.hs.fi/uutisvinkki/

https://www.aamulehti.fi/uutisvinkki/

https://www.mtv.fi/uutiset/uutisvinkki

Näissä on kaikissa varsin helpot nettilomakkeet! :)

Muita kommentteja, joista ehkä Vaasan aktiivit tai miksei joku muukin esy ehkä vois ottaa koppia? Etenkin pentuaikaan kissanpentustriimit vois olla tosi suosittuja!

"Hei täällä yksi idea rahoituskamppiksen vauhdittamiseksi, tai miksi ei pitemmälläkin tähtäimellä tai joskus tulevaisuudessa :) Maailmalla on paljon suosiota saanut “kitten live” striimaukset, siis suoraa striimausta jostain kissalan osasta jossa kissat hengailevat ja touhuavat :) Ihmisistä on kiva seurailla kissojen toimia, vähän sama kuin se Norppa-live jokin aika sitten. https://m.youtube.com/watch?v=m9VO7X_q9nw Esim. tuolla yksi."

"Tätä ehdotettiin ylilaudallakin (sielläkin on ollut kivasti asiallista ja empaattista porukkaa!)! 

En tiedä aikooko kyseisen postauksen aloittaja laittaa näitä eteenpäin, mutta kopioin tähän erään kommentoijan ehdotukset:

>Kissojen myynti (leikattuina ja tarkastettuina ym) tää nyt on ihan perus

>kissojen elämän ja arjen livestriimaus ja tähän liitetyt mikrotransaktiot, kuten twitchin cheerit

>kissakummitoiminta, eli ihmiset voisivat kuukausimaksulla leikkiä kummia niin kuin afrikan neekereiden kanssa

>kissahoitokoti-brändättyjen markkinointituotteiden myynti (tätä vaasan kissatalo näemmä tekeekin jo)

>perinteinen kerjäys, varsinkin jos on hyvät, tunteisiinvetoavat tekstit ym niin kuin tuossa kampanjasivussa on

>youtubeen videoita kissojen elämästä ja hauskoja sattumuksia kissojen kanssa yms = mainostuloja ja näkyvyyttä

>kissakodin oheen kissakahvila, missä ihmiset voivat hipelöidä kissoja ja ostaa samalla kallista kahvia ja pullaa ja miksei itse kissojakin

Tuollainen striimaus voisi ihan oikeasti tuottaakin rahaa, jos siihen olisi jollain aikaa perehtyä? Ehkä joku yritys voisi sponssata kamerankin. "

"Jaksaisko joku kirjoittaa blogia ja pystyisikö blogille saamaan yhteistyökumppaneita? Kissablogeja on vaikka kuinka, mutta mielestäni kissatalojen blogeja on tosi vähän. Yrityksiä löytyy, mutta näyttää jääneen unholaan."

"Taitava somevastaava ois kyllä varmasti ihan hyvä joka yhdistyksellä olla: nätit kuvat ja hyvät esittelyt tuntuu  nopeuttamaan adoptioita: kun esyjen sivuilla esitellään joku kissa tarinan ja luonnekuvauksen kera kuvineen päivineen, se tuntuu saavan suht nopeasti uuden kodin. "

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä näette miten keräys sujuu

Vierailija
524/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä näette miten keräys sujuu

http://mesenaatti.me/campaign/?id=791#single/view

tossa oikeassa laidassa näkyy! :)

Vierailija
525/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkäs olikaan ne ohjeet taas, jos toi mesenaatti vaan sanoo loading? Yläpalkki näkyy, mutta itse kamppanja ei? Jos ei toimi mikään muukaan selain, ei oo adblock päällä enkä löydä virusturvastakaan mitään mikä sen sivullemenon estäisi? :/

Vierailija
526/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitkäs olikaan ne ohjeet taas, jos toi mesenaatti vaan sanoo loading? Yläpalkki näkyy, mutta itse kamppanja ei? Jos ei toimi mikään muukaan selain, ei oo adblock päällä enkä löydä virusturvastakaan mitään mikä sen sivullemenon estäisi? :/

Minä en eilen puhelimella päässyt, lahjoitin sitten tietokoneella. Toivottavasti kukaan ei jätä lahjoitamatta noiden teknisten ongelmien takia!

Vierailija
527/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

45.000 menee tänään rikki veikkaan

Vierailija
528/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en eilen puhelimella päässyt, lahjoitin sitten tietokoneella. Toivottavasti kukaan ei jätä lahjoitamatta noiden teknisten ongelmien takia!

Nokun mulla ei toimi kumpikaan nyt :/ Pitää katsoa parin viikon päästä oon menossa vanhemmilla käymään, toivottavasti heillä viimeistään toimisi.

Vierailija
529/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nokun mulla ei toimi kumpikaan nyt :/ Pitää katsoa parin viikon päästä oon menossa vanhemmilla käymään, toivottavasti heillä viimeistään toimisi.

Ehkä onnistuu myöhemmin? Ihana olet joka tapauksessa, kun näet vielä vaivaa lahjoittamisen tähden!

Vierailija
530/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun saisivat uudet tilat jo kevääksi, pentukausi on viime vuosina ollut katastrofaalinen! En asu enää Vaasassa, mutta kävisin ehdottomasti tutustumassa uuteen paikkaan Vaasassa käydessäni.

Vierailija
531/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kun saisivat uudet tilat jo kevääksi, pentukausi on viime vuosina ollut katastrofaalinen! En asu enää Vaasassa, mutta kävisin ehdottomasti tutustumassa uuteen paikkaan Vaasassa käydessäni.

Tää ois niin hieno juttu kyllä, pidetään peukut pystyssä ja tassut ristissä, että onnistuis. Kerran oon nykysessä talossa käynyt ja oikeasti pitää kyllä hattua nostaa, että siellä vapaaehtoiset saa niinkin ison kissamäärän hoidettua. 

Vierailija
532/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakin toimi vain puhelimen selaimella, koneella (kahdella eri selaimella) jää vaan se loading-osio. Kumpa saisit jollain laitteella toimimaan!

Vierailija
533/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen, että hidasteleekohan Mesenaatin sivut nyt siksi, että siellä on niin kova liikenne tämän kissatalokampanjan tiimoilta? Lahjoittajien lisäksi käy paljon sellaisia, jotka haluavat nähdä, kuinka paljon summa on kasvanut/kasvaa entisestään. Silloin, kun kansalaisaloite.fi -sivustolla oli ensimmäistä päivää se tasa-arvoista avioliittolakia ajava aloite, niin sivut kaatuivat kesken kaiken, koska niin paljon väkeä rynni paitsi kannattamaan aloitetta niin myös seuraamaan kannatuksien kerääntymistä. Joku nettivelho väsäsi sitten aloitteelle erillisen kisastudiosivun, jossa kiinnostuneet pääsivät seuraamaan liki reaaliajassa kannatusten kertymistä :D

Ja kyllä, tämä olkoon muistutuksena myös itselleni, etten koko ajan ole kuormittamassa kampanjasivua ;)

Vierailija
534/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuli mieleen, että hidasteleekohan Mesenaatin sivut nyt siksi, että siellä on niin kova liikenne tämän kissatalokampanjan tiimoilta? Lahjoittajien lisäksi käy paljon sellaisia, jotka haluavat nähdä, kuinka paljon summa on kasvanut/kasvaa entisestään. Silloin, kun kansalaisaloite.fi -sivustolla oli ensimmäistä päivää se tasa-arvoista avioliittolakia ajava aloite, niin sivut kaatuivat kesken kaiken, koska niin paljon väkeä rynni paitsi kannattamaan aloitetta niin myös seuraamaan kannatuksien kerääntymistä. Joku nettivelho väsäsi sitten aloitteelle erillisen kisastudiosivun, jossa kiinnostuneet pääsivät seuraamaan liki reaaliajassa kannatusten kertymistä :D

Ja kyllä, tämä olkoon muistutuksena myös itselleni, etten koko ajan ole kuormittamassa kampanjasivua ;)

En usko että ainakaan mun tapauksessa johtuu siitä, on nimittäin ollut yhtä jaksoisesti sama homma parin viikon ajan, olipa sitten vaikka klo 3 aamuyöllä :/ 

Vierailija
535/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

hophop❤️

Vierailija
536/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ihan pakko käydä kurkkaamassa, paljonko rahaa on plakkarissa tällä hetkellä. 42 570 euroa :) 43 tonnia saattaa hyvinkin mennä vielä rikki ennen vuorokauden vaihtumista.

Vierailija
537/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja enää 55 mesenaattia, niin niitäkin on jo 1 000! 

Vierailija
538/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostellaas:) 

Vierailija
539/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ihmiset eivät lopeta lahjoittamista, koska "ollaan niin lähellä 50000e tavoitetta". Itsehän toivoisin, että lahjoitus määrä lähentelisi jopa 60-70k euroa, jotta saataisiin lainaa toimiviin tiloihin hyvältä sijainnilta.

Vierailija
540/1614 |
11.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ihmiset eivät lopeta lahjoittamista, koska "ollaan niin lähellä 50000e tavoitetta". Itsehän toivoisin, että lahjoitus määrä lähentelisi jopa 60-70k euroa, jotta saataisiin lainaa toimiviin tiloihin hyvältä sijainnilta.

Minä ainakin lahjoitan vielä kerran, jos summa ei meinaa mennä yli 50 000, mutta olet oikeassa, mitä enemmän mennään yli, sen parempi.