Palkkani on 3700€ kk, eikä minulla ole mitään koulutusta. Mitäs siihen sanot.
Olen työssä josta maksetaan 3700€ kuukaudessa, ja minulla ei ole minkäänlaista koulutusta.
Kommentit (57)
Just kouluttamaton wt on leuhka pienistä.
minun palkkani on 11 500e ja olen vain ylioppilas.
Tosin minulla on yliopistolla 250 opitoviikkoa.
En ole valmistunut kun en tehnyt ruotsia.
Lisurinkin tein mutten palauttanut kun en saanut lupaa entiselta tyopaikalta.
En ole toissa suomessa
Vierailija kirjoitti:
Olen työssä josta maksetaan 3700€ kuukaudessa, ja minulla ei ole minkäänlaista koulutusta.
Hyvä meininki. Ei tutkinnoilla tienatakaan vaan osaamisella.
Hyvä juttu! Koulutus on monesti ihan yliarvostettua. Työn oppii parhaiten tekemällä.
Ai niin kaverini yliopistosta ei myoskaan valmistunut. Palkka 7000e Suomessa.
Eraan softa firman paa arkkitehti.
Eika opetellut softaa vaan fysikkaa
Mun veli on miljonääri, ja on pelkkä ylioppilas.
Vierailija kirjoitti:
Täällä kanssa tradenomi ja 4000 e kkpalkka, lisäksi olen vaan assari, joka joidenkin mukaan vaan istuu pomon polvella...ei ylitöitä ja vapaus omissa hommissa, lisäksi hyvät työsuhde-edut!!! En valita.
Eli teet siis pomon polvella istumisen lisäksi muutakin? Suikkareita silloin tällöin jne?
Mulla ihan sama juttu...samat lukemat eilen saamassani palkkakuitissa. olen yli viisikymppinen, silloin aikanaan oli näin, pääsi hyviin hommiin ilman koulutustakin ja sitten on työ opettanut. Ei ole vuorotyö vaan ihan kuukausipalkka. En sano alaa :) mutta ei siis mikään arveluttava :D
Ai jaa, no kiva. Mulla on tonnin parempi, mutta olenkin tekniikan tohtori. Opiskelutovereihini nähden olen luultavasti palkkakuopassa.
Vierailija kirjoitti:
Ai jaa, no kiva. Mulla on tonnin parempi, mutta olenkin tekniikan tohtori. Opiskelutovereihini nähden olen luultavasti palkkakuopassa.
En leijuis alottajan liksalla, mutta en tuollakaan. Vaihtakaa niitä työpaikkoja älkääkä jääkö 10 vuodeksi samaan firmaan niin ne liksatkin nousee
Koulutus antaa perustan, jonka pohjalta voi edetä hyväpalkkaisiin töihin. Mutta harva yritys maksaa pelkästä koulutuksesta. Lisäksi on useita töitä, jotka voi oppia työn ohella. Joten reitti ei koulutusta ja juoksupojasta pääjohtajaksi on ihan mahdollinen.
Mutta ilman koulutusta uralla eteneminen on usein huomattavasti hankalampaa kuin koulutuksen jälkeen eteneminen.
Itse kuuluun siihen joukkoon "insinöörejä", joilla koulut jäi kesken kun työelämä vai mukanaan, En suosittele tätä kenellekkään. Vaikka olisin hankkinut DI:n paperit, niin tuskin olisin saanut koskaan kovempa palkkaa. Mutta olen sulkenut itseltäni monia ovia.
Oooooooo loistavaa! Eipä toho muuta voi sanoa ku että tosi ilonen sun puolesta :)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vielä isompi palkka eikä myöskään koulutusta. Joka kuukausi olen hämmästyneen kiitollinen, kun työ ja palkka jatkuu.
Jos tilanne muuttuu, olen katastrofaalisesti tyhjän päällä, ei koulutusta ja kokemus ja osaaminen on niin suttuinen kokonaisuus, että ihme on, jos osaamistani vastaava työpaikka tulisi avoimena vastaan.
Hankkikaa, hyvät ihmiset, kunnon koulutus!
Hanki koulutus työn ohessa, suorita tutkinto niin et tipu tyhjän päälle.
Olen itse kouluttautunut aikuisena ja töitä on riittänyt.
Mun isä saa tuon verran eläkettä ilman koulutusta. Käynyt kyllä uskomaton säkä, ensimmäisessä työpaikassaan 35 vuotta tasaisesti ylentyen.
Vierailija kirjoitti:
Palkkaerot ovat liian pieniä ja koulutetuille maksetaan liian vähän.
Itse olen insinööri 20 vuoden työkokemuksella ja palkkani on 3600€/kk. Mutta oma moka, pitäisi vaan aktiivisemmin vaihdella työpaikkaa ja hakeutua melellään ulkomaille.
Olen ajatellut hakeutua tästä koiran hommasta lääkikseen. Nyt riitti.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä saa tuon verran eläkettä ilman koulutusta. Käynyt kyllä uskomaton säkä, ensimmäisessä työpaikassaan 35 vuotta tasaisesti ylentyen.
Säkä? Ennen tuo oli normi.
Rakentamisen hommia urakkana niin helposti tulee paljon enempikin ilman mitään koulutusta.
0/5 Provo. Et ole ollut koskaan töissä.
Ulkona on silti räntää. Ja sillä rahalla ei silti saa kunnon asuntoa Helsingistä.