Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkani on 3700€ kk, eikä minulla ole mitään koulutusta. Mitäs siihen sanot.

Vierailija
02.02.2018 |

Olen työssä josta maksetaan 3700€ kuukaudessa, ja minulla ei ole minkäänlaista koulutusta.

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä työ?

Vierailija
2/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro työ niin uskotaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epistä. Mulla koulutus ja palkkani on 2050 e/kk.

Vierailija
4/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaerot ovat liian pieniä ja koulutetuille maksetaan liian vähän.

Itse olen insinööri 20 vuoden työkokemuksella ja palkkani on 3600€/kk. Mutta oma moka, pitäisi vaan aktiivisemmin vaihdella työpaikkaa ja hakeutua melellään ulkomaille.

Vierailija
5/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaista vaan ei mahdotonta. Edellisessä työpaikassani esimieheni esimies oli noussut uransa aikana peruskoulunkäyneestä rivimiehestä johtajaksi yhteensä viidellä ylennyksellä.

Vierailija
6/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vielä isompi palkka eikä myöskään koulutusta. Joka kuukausi olen hämmästyneen kiitollinen, kun työ ja palkka jatkuu.

Jos tilanne muuttuu, olen katastrofaalisesti tyhjän päällä, ei koulutusta ja kokemus ja osaaminen on niin suttuinen kokonaisuus, että ihme on, jos osaamistani vastaava työpaikka tulisi avoimena vastaan.

Hankkikaa, hyvät ihmiset, kunnon koulutus!

Vierailija
7/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että hyvä sinä!

Vierailija
8/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, jos totta eikä provo.

Harvinaista kylläkin.

Vierailija
9/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon, että kivat sulle. Mulla on akateeminen koulutus ja palkka 6400€/kk.

Vierailija
10/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuukausipalkkaiselle ihan hyvin. Myyjissä on paljon kaikenlaista suharia ilman mitään koulutuksia ja tienestit voivat olla todella suuria, mutta siis provisiopohjaisia.

Vierailija
11/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki se koulutus. Tuttava irtisanottiin koska oli vain petuskoulun käynyt ja työhön vaadittiin nykyään melkein KTM tai vastaava koulutus.

Osasyynä irtisanomiseen oli myös wt-huumori (on sellainen isoääninen ja isokokoinen nainen). Rumahko.

Vierailija
12/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon paljon parjattu tradenomi ja liksa 3500e, oon tyytyväinen. Yo:n käyneet kaverit on työttömänä tai hanttihommissa.

Vierailija
13/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tienaan vajaa 7000€, ei koulutusta lukion jälkeen, ikää 32v ja työkokemusta alalta 6v

Vierailija
14/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa tradenomi ja 4000 e kkpalkka, lisäksi olen vaan assari, joka joidenkin mukaan vaan istuu pomon polvella...ei ylitöitä ja vapaus omissa hommissa, lisäksi hyvät työsuhde-edut!!! En valita.

Vierailija
15/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hum. kand. Työkokemusta 15 v, palkka noin 3500 e. Jos jään joskus työttömäksi, en voi edes hakea useimpia osaamistani vastaavia töitä.

Vierailija
16/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanet vuorolisiä?

Vierailija
17/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei tietenkään kertonut, onko jo lähempänä eläkeikää vai ei. Tämä kuitenkin vaikuttaa arvioon, jos on tehnyt samassa firmassa työtä jo 40 vuotta ja vähitellen edeten. Ei tuo mitenkään ihmeellinen asia ole.

Itse olen 32-v. Kaksi lastakin jo tehtynä. Insinööri, juuri aloitin uudessa työpaikassa. Aloituspalkka 3500 euroa. Joten työuraa on paljon edessä, ja aikaa nostaa palkkaa. Joka on helpompaa kun on taustalla se koulutuksen tuoma ammattitaito.

Vierailija
18/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella puolella kiinnitetään liikaa huomiota koulutukseen, vaaditaan että on tutkinnot suoritettu mutta osaamista, ahkeruutta tai työtehoa ei osata arvioida eikä arvosteta.

Ansaitsen yleensä yli 80 000 € vuodessa, yo-todistustani tai lukion päästötodistusta ei ole kukaan vielä pyytänyt nähdä, muita ei ole. Kielitaitoni olisi varmasti huonompi jos en olisi käynyt lukiota, koulutuksen vaikutusta siihen en voi kiistää .

Ilman ylitöitä en tienaisi näin paljon.

Vierailija
19/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanon että jos sinulla olisi akateeminen loppututkinto, niin saisit ainakin tonnin - puolitoista enemmän samasta työstäsi ja sinulla olisi paljon paremmat mahdollisuudet vaihtaa työpaikkaa tai työllistyä uudelleen mikäli tuollainen tulee ajankohtaiseksi.

Vierailija
20/57 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Julkisella puolella kiinnitetään liikaa huomiota koulutukseen, vaaditaan että on tutkinnot suoritettu mutta osaamista, ahkeruutta tai työtehoa ei osata arvioida eikä arvosteta.

Ansaitsen yleensä yli 80 000 € vuodessa, yo-todistustani tai lukion päästötodistusta ei ole kukaan vielä pyytänyt nähdä, muita ei ole. Kielitaitoni olisi varmasti huonompi jos en olisi käynyt lukiota, koulutuksen vaikutusta siihen en voi kiistää .

Ilman ylitöitä en tienaisi näin paljon.

Paitsi, että julkinen on vieläpä niin epäreilu, että suhteilla töitä tekevällä ei ole ees sitä tutkintoa. Puhumattakaan ahkeruudesta, osaamisesta ja työtehosta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yhdeksän