Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

puuttuuko oikeistolaisilta oikeesti ruuvit päistä

Vierailija
02.02.2018 |

nyt kaikki joita on haastateltu, sanovat lakosta ihan sen saman ulkoa opetellun valitusvirren "ylimitoitettu ja pitäisi hoitaa vapaa-ajalla ja miksei puututtu aktiivimalliin jo tekovaiheessa ja tässä kiusataan yrittäjiä ja lapsia " uliuli.
Siis mitä helvettiä. Onko noilla omaa ajattelukykyä ollenkaan tai minkäänlaista käsitystä mikä on lakko ja mitä on se ikiaikainen suomalainen asenne, "kaveria ei jätetä!" Tätä ajatusta on aina kunnioitettu tässä maassa, pidetään heikompien puolta eikä ajatella aina omaa napaa. Tämä moraalikoodi tuntuu tolta sakilta kokonaan uupuvan.
Hukassa on myös mitä lakko tarkottaa, tietenkin sen pitää jossain näkyä, pysäyttää joku osa yhteiskunnan rattaista. Sitenhän lakko toimii. Oikesiton mielestä lakko ei saisi näkyä mitenkään. Mikäs lakko se sellanen on joka ei missään näy tai tunnu.
Työläiset lakkoilee nyt työttömien puolesta, koska työttömät eivät voi lakkoilla. On se vaikea ymmärtää. Minä kunnioitanm lakkolaisia yli kaiken, lakkoja saisi olla paljon useammin, tämän hallituksen aikana niille on todella tarvetta!!!!

Koittakaahan toipua traumastanne pölhökustaat. Tuijotelkaa sinne omaan napaanne vaan jatkossakin.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat varmasti ihmeissään kun jokin ryhmä taistelee toisen ryhmän puolesta. Porvareille tuo on uusi asia. Heidän maailmankuvansa on solipsistinen, maailmassa ei ole mitän muuta kuin minä. Eikä porvaripellet tunnu ymmärtävän demokratiasta mitään. Ovat harmissaan kun he eivät sittenkään voi kontrolloida kaikkea.

Vierailija
2/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se kumma, aina löytyy joku porukka joka työntää kapuloita rattaisiin kun yritetään edes jotakin tehdä yhteiskunnan hyväksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä puuttuu.

Vierailija
4/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niille oo sitä ruuvia alunperinkään suunniteltu joten ei puutu.

Vierailija
5/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se kumma, aina löytyy joku porukka joka työntää kapuloita rattaisiin kun yritetään edes jotakin tehdä yhteiskunnan hyväksi.

Ay-änkyrät on vuosikymmenet ollut se porukka, joka yrittää kampittaa Suomea polvilleen. Juuri meni lähes vuosikymmen ilman suurempia lakkoja kun Suomen talous oli pahasti pakkasella, nyt kun näkyy talouskasvun merkkejä ay-änkyrät ovat heränneet ja lyövät taas kapuloita rattaisiin. Todella epäisänmaallista porukkaa, pthyi!

Vierailija
6/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei punikki. Mene töihin äläkä palstalla vikise.

Vierailija
7/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen tavara- ja palveluvienti voi kohota tänä vuonna jopa ennätyksellisiin lukemiin tuonne 80 miljardin euron kieppeille. Laskekaa luuserit, jos osaatte, paljonko päivän seisokki maksaa vientiyrityksille. Ja miksi? Jonkun nolon työttömän MAHDOLLISESTI menettämän kolmenkympin takia.

Totta se on mitä uutisissa on kerrottu, suomalaiset tyhmistyvät kovaa vauhtia. Kukaan fiksuhan ei ammu itseään jalkaan kuten nuo torilla tänään maleksijat tekevät. Ja tuloerotkin tässä taas kasvavat, työssäkäyvät saavat palkan, torille menevistä (suurin?) osa ei. Lol.

Vierailija
8/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei punikki. Mene töihin äläkä palstalla vikise.

sori, lakkopäivä.

Vierailija
9/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt jäi vähän epäselväksi että kannatako lakkoa vai aktivimallia. Kummassakin yritetään tehdä jotain yhteiskunnan hyväksi, mutta täysin eri kohderyhmät.

Vierailija
10/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vasemmistolaiset eivät perusta menestyviä yrityksiä, palkkaa sinne kavereita ja maksa kaikille miljoonapalkkaa? Mitä heiltä puuttuu? Taitoa, riskinottokykyä, ideoita, rahaa, työhaluja...? Noita kaikiia.

"Onneksi" he sentään ovat hyvätuloisten ja menestyvien kahehtimisessa mestareita. ❤️

Vierailija
11/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, johan on taas lätinää ap:lla.

Totuus on että itse aiheessa ei ylipäätään ole mitään lakkoilun aihetta. Ei varmaan maailman mukavin päätös, mutta ei minkään lakon arvoinen. SAK olisi itse voinut neuvotella paremman mallin, mutta luikkivat pakoon häntä koipien välissä.

Jos tätä kuitenkin haluaa protestoida, niin kohde pitäisi olla sitten oikea. Tavalliset julkisten liikennevälineiden käyttäjät ja työnantajat ei ole se.

Vierailija
12/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomen tavara- ja palveluvienti voi kohota tänä vuonna jopa ennätyksellisiin lukemiin tuonne 80 miljardin euron kieppeille. Laskekaa luuserit, jos osaatte, paljonko päivän seisokki maksaa vientiyrityksille. Ja miksi? Jonkun nolon työttömän MAHDOLLISESTI menettämän kolmenkympin takia.

Totta se on mitä uutisissa on kerrottu, suomalaiset tyhmistyvät kovaa vauhtia. Kukaan fiksuhan ei ammu itseään jalkaan kuten nuo torilla tänään maleksijat tekevät. Ja tuloerotkin tässä taas kasvavat, työssäkäyvät saavat palkan, torille menevistä (suurin?) osa ei. Lol.

80 miljardia tekee suunnilleen 200€/päivä jokaista suomen työssä olevaa ihmistä kohti per päivä. Kunka suuri siivu tuosta hyvinvoinnista on tulossa palkansaajille saati työttömille?

Vierailija
13/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu, kaikki ruuvit.

Oikeisto = minä minä minä, yhyy, miten joku voi pitää luuserien puolta, hei daa.

Vierailija
14/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totuus on että itse aiheessa ei ylipäätään ole mitään lakkoilun aihetta. Ei varmaan maailman mukavin päätös, mutta ei minkään lakon arvoinen. SAK olisi itse voinut neuvotella paremman mallin, mutta luikkivat pakoon häntä koipien välissä.

Jos tätä kuitenkin haluaa protestoida, niin kohde pitäisi olla sitten oikea. Tavalliset julkisten liikennevälineiden käyttäjät ja työnantajat ei ole se.

Ennen vanhaan hyvinä aikaoina, kun työntekijöillä oli vielä yhteishenkeä, niin hallituksiakin pistettiin vaihtoon laittamalla perseet kenttään.

Vierailija
15/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuttuu.

Hyvää lakkopäivää!

Vierailija
16/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennen vanhaan hyvinä aikaoina, kun työntekijöillä oli vielä yhteishenkeä, niin hallituksiakin pistettiin vaihtoon laittamalla perseet kenttään.

Toivottavasti tähän päästään takasin. ihmiset on heränny.

Vierailija
17/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, jotenkin jopa huvittavaa. "Pitää lakkoilla vapaa-aikana". Tajuavatkohan nuo lainkaan sitä, ettei meillä olisi juuri mitään lakisääteistä vapaa-aikaa, ellei olisi ollut lakkoja?! Nyt kaikki tuki lakkoilijoille! Esim. huomenna suuri osa kansasta nauttii vapaata viikonloppua, ja ne työssäkäyvät saavat jonkunlaisia lisiä, koska on aiemmin lakkoiltu ja taisteltu. 

Vierailija
18/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko kannattanut sitten palkata hyvällä rahalla työttömiä, eikä puolustella kiusaajia hallituksessa, joilla ei ole yhtään kehittävää ratkaisua, Kannattaiskohan sinunkin osoittaa se  syyttävä sormesi hallitukseen. Älä äänestä heitä, kun heidän politiikkansa aiheutta tällaista haittaa. Selkeästi sinulla ei se veri kierrä ihan joka sopukkaan, syy yhteys katoaa, kun junamatkallasi jatkuvasti tunneleita. Säälin sinua.

Vierailija
19/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeistolata on aina puuttunut ruuvit päästä, heidän minä asenteensa tulee essin jokaisessa asiassa mitä tekevät. Ei pelkästään tässä lakko jutussa. He kuvittelevat olevansa muiden ja lakien yläpuolella olevia itsevaltiaita. Kaikki tämä kyllä näkyy selkeästi näissäkin kirjoituksissa, Muut ovat luusereita ja minä sanelen ehdot. Hah, säälittävää porukkaa. Muistakaa tämä vaaleissa. 

Vierailija
20/27 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi vasemmistolaiset eivät perusta menestyviä yrityksiä, palkkaa sinne kavereita ja maksa kaikille miljoonapalkkaa? Mitä heiltä puuttuu? Taitoa, riskinottokykyä, ideoita, rahaa, työhaluja...? Noita kaikiia.

"Onneksi" he sentään ovat hyvätuloisten ja menestyvien kahehtimisessa mestareita. ❤️

Niin yritystukia lisätään, kun muita vähennetään, niin tukipummien kannattaa liittyä muiden seuraan.