Rtesti nega?
Hei
Kyselisin vertaistukea, miten toimia kun minulta poistettu hormonikierukka kun toiveissa raskaus (3v kierukka, sitä ennen monen vuoden epillerit) ja kierukan ajan olen ollut ilman kuukautisia, joten kuukautiskierrosta ei hajuakaan. Kierukka poistettu joulukuussa ongelmitta +tyhjennysvuoto. Noh.. kuukautiset alkoi tuossa tammikuun alussa ja oli normaalit.
Nyt kiertopäivä 32, ovista koitin tikutella ennen-jälkeen puolivälin ja ei kertaakaan osunut kohalleen. Missä kuukautiset luuhaa, ei ole raskausoireita vaikka peittoa on heilutettu melkein päivittäin... milloin täytyy olla yhteydessä jos kuukautisia ei ala kuulumaan?
Piinaavaa tämä odotus ja epätietoisuus, kun täällä odotetaan herkeämättä plussaa, tai edes sitä mahdollisuutta.
Ainiin ja raskaustesti oli äsken negatiivinen.
Kommentit (4)
Oho, olipas myöhäinen vastaus multa, kun aloittaja postannu tämän jo melkee 2viikkoa sitten. Saapi kertoa miten kävi :)<3
Tosiaan täti tuli seuraavana päivänä tästä postauksesta, nyt uusi kierto ja ovis bongattu sunnuntaina + peittoa heiluteltu.
Nyt toivotaan että nappaisi! En tiedä kuvittelenko, ei näin aikaisin kai vielä nännit voi olla herkkänä... jää nähtäväksi siis. :)
Minulla oli käytössä ehkäisynä Evra ehkäisylaastari ja kun jätin sen pois niin vielä 1,5 vuodenkaan kuluttua ei kierto ollut säännöllinen. Kaikkea kp21-41 välillä.... Sitten kävi uskomaton säkä, että kierto oli nyt kesällä 2kk säännöllinen (28pv) ja kauhan odotettu raskaus lähti alulleen. Nyt ollaan niin alussa että pelottaa/epäusko että voiko ollakkaan, koska yritystä takana se yli vuosi... Nyt vaan toivotaan parasta ja kuumeisesti odotellaan että tulevissa seulonnoissa ja vk.12 ultrassa kaikki ok <3
Korjatkaa jos oon väärässä, mutta
Mielestäni kierukan poiston jälkeen kuukautiset voivat olla epäsäännölliset useamman kuukauden, tapauskohtaista tottakai. Nopean ja varman vastauksen saat kun olet yhteydessä terveyskeskukseen ja pyydät päästä verikokeisiin raskauden todentamiseksi. Yleensä vahva negan näkeminen voi "vapauttaa" huomaamattomasta stressistä -> käynnistää kuukautiset.