Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Senaatintorille kaikki demokratian puolustajat tänään!

Vierailija
02.02.2018 |

Aamupala syöty ja nyt valmistaudutaan kohti Senaatintoria. Nyt on äärimmäisen tärkeää, että menemme yhtenä joukkona kertomaan, mit mieltä olemme hallituksesta, jonka ministerit eivät edes uskalla eivätkä osaa puolustaa päätöksiään!

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, luuleeko joku uuno ihan oikeasti että tällä on jotain tekemistä aktiivimallin kanssa?! :D Tämä on vain SAK:n röyhistelyä, ei mitään muuta.

Ei tämä mitään demokratiaa ole.

No kaikki, jotka minä tunnen ovat kyllä menossa aktiivimallia vastustamaan, eikä meillä ole erityisempiä sympatioita demareita tai SAK:ta kohtaan. Sattuvat vain nekin kerrankin olemaan oikealla puolella.

Ai niin, oletko Juha? Juu, koita uskoa vain, kyllä kyse on aktiivimallilain vastustamisesta.

Kommenttisi kertoo naiviudestasi. Kuvittelet meneväsi aktiivimallia vastustamaan. Todellisuudessa menet rankaisemaan yrittäjiä ja antamaan SAK:n porhoille peukkua.

:D Olette niin söpöjä, kun hermostutte. Nähdään torilla!

Vierailija
22/32 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis, luuleeko joku uuno ihan oikeasti että tällä on jotain tekemistä aktiivimallin kanssa?! :D Tämä on vain SAK:n röyhistelyä, ei mitään muuta.

No kaikki, jotka minä tunnen ovat kyllä menossa aktiivimallia vastustamaan, eikä meillä ole erityisempiä sympatioita demareita tai SAK:ta kohtaan. Sattuvat vain nekin kerrankin olemaan oikealla puolella.

Ai niin, oletko Juha? Juu, koita uskoa vain, kyllä kyse on aktiivimallilain vastustamisesta.

Kommenttisi kertoo naiviudestasi. Kuvittelet meneväsi aktiivimallia vastustamaan. Todellisuudessa menet rankaisemaan yrittäjiä ja antamaan SAK:n porhoille peukkua.

Ei muuten nähdä. En ole mikään lortti, vaan teen töitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei muuten nähdä. En ole mikään lortti, vaan teen töitä.

Hienoa! Teepä ahkerasti, äläkä trollaile vauvapalstalla. Me reippaammat menemme torille vastustamaan törkeää, ylimielistä hallitusta.

Vierailija
24/32 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottamassa työstä palkatonta vapaata, jotta pääsen tukemaan työttömiä.

Olin yksi heistä vielä kolme vuotta sitten, ja minusta voi näinä aikoina helposti taas tulla työtön. 

Tunnen tosi paljon solidaarisuutta työttömiä kohtaan, itselläni on akateemisia työttömiä kavereina, jotka ovat olleet jopa tehtaalla liukuhihnahommissa ja tehneet mitä töitä vain saavat, kun oman alan ei ole löytynyt. En tunne ketään, joka lorvisi työttömyystuilla, vaan kaikki etsivät epätoivoisesti työtä.

Moni vaan on viisikymppinen, kuten olen itsekin, ja asenteet ovat raadollisia yli viiskymppisiä kohtaan.

Siksi vastustan solidaarisuuden nimissä tätä kammottavaa orjuutusmallia, jota orwellilaisittain aktiivimalliksi kutsutaan.

Solidaarisuutta, ystävät.

Vierailija
25/32 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotkasta ollaan matkalla, bussit täynnä täältäkin suunnalta, torilla tavataan!

Vierailija
26/32 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

nämä oikeiston itkupotkuraivarit on nannaa korville

Vierailija
27/32 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pääse. Pitää ajaa 320 km ympäri maakuntaa hakemaan opiskelevia teinejä kouluista kotiin kun ei bussit kulje. Tässä menee yksi vuosilomapäivä.

Vierailija
28/32 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeittoo, ilmaisia ämpäreitä,ultra bra.

Vierailija
29/32 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on hyvä päivä lakkoilla.

Vierailija
30/32 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää kivaa! Hengessä ollaan! :)

Kertokaa, miten siellä menee, kun ehditte!

Vierailija
31/32 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan jo yliopistolla valmistautumassa!

Vierailija
32/32 |
02.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ottamassa työstä palkatonta vapaata, jotta pääsen tukemaan työttömiä.

Olin yksi heistä vielä kolme vuotta sitten, ja minusta voi näinä aikoina helposti taas tulla työtön. 

Tunnen tosi paljon solidaarisuutta työttömiä kohtaan, itselläni on akateemisia työttömiä kavereina, jotka ovat olleet jopa tehtaalla liukuhihnahommissa ja tehneet mitä töitä vain saavat, kun oman alan ei ole löytynyt. En tunne ketään, joka lorvisi työttömyystuilla, vaan kaikki etsivät epätoivoisesti työtä.

Moni vaan on viisikymppinen, kuten olen itsekin, ja asenteet ovat raadollisia yli viiskymppisiä kohtaan.

Siksi vastustan solidaarisuuden nimissä tätä kammottavaa orjuutusmallia, jota orwellilaisittain aktiivimalliksi kutsutaan.

Solidaarisuutta, ystävät.

Voimistaa kaikki nämä upeat kommentit ja hienot ihmiset!