Lue keskustelun säännöt.
Kiinnostuisitko miehestä/naisesta, jolla on sormus vasemmassa nimettömässä?
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisään
Mä en pitäis sormusta vasemmassa nimettömässä, mikäli toivoisin näin sinkkunaisena kunnollisten miesten lähestyvän minua.
Riippuu tietysti vähän sormuksestakin: kaikki eivät näytä kihlasormuksilta, mutta sellainen enemmän kihlasormuksen näköinen voi antaa helposti käsityksen, että olisi varattu.
Mikä ettei voisi pitää muutoin sormusta nimettömässä tilanteissa, missä ei kaipaa erityisesti miesten lähestymistä, mutta jos kaipaa ja erityisesti niiden kunnollisten miesten, kannattaisi asiaan kiinnittää huomiota.
Suurin osa pitää kihla/vihkisormusta vasemman käden nimettömässä.
Oikean käden nimettömässä sormus ei antane niin vahvaa viestiä, vaikka joihinkin kirkkokuntiin kuuluvat pitävätkin kihla/vihkisormusta oikean käden nimettömässä.
Ainakin jos jollain olisi esim. kaksi vähänkään vihki/kihlasormuksen näköistä sormusta päällekkäin ainoastaan oikean käden nimettömässä, olettaisin ensimmäiseksi tämän olevan varattu ja ortodoksi tms tai mahdollisesti vain sellaisesta kulttuurista, jossa kihla/vihkisormusta on totuttu pitämään oikean käden nimettömässä.
Olen kuullut joidenkin myös valinneen pitää näitä sormuksia oikean käden nimettömässä. Itse oikeakätisenä pitäisin mielummin ”vakituisesti” sormusta vasemman käden sormessa.