Vierailija

Itse niin taisi olla ala-asteella siinä juuri 80 luvun alussa.

• ylös 0
  • alas 0

Kommentit (7)

Vierailija

Eilen juuri saatiin teinin kanssa oikein hepulikohtaus, kummatkin naurettiin toisiamme niin että posketkin sattuivat :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Päivittäin hihittelen tyylittömille ja köyhille.
T. Syötävän söpö Audikundi

Vierailija

Tänään olen viimeksi nauranut, mutta millaista oikeastaan on hihitys? Siitä tulee mieleen joku sarjishahmon nauru. Hihittääkö ihmiset oikeassa elämässä?

Luin ensin että hiihtänyt. Sitä olen tehnyt viimeksi joskus peruskoulussa eli yli kymmenen vuotta sitten.

Vierailija

Ex-vaimo lopetti hihittämisen melkeinpä heti papin aamenen jälkeen. :( Katsokaapa seurustelevien parien naisia niin ymmärrätte mitä on hihittäminen.

Vierailija

Naiset voi jakaa kahteen ryhmään niihin jotka hihittelevät ja niihin jotka eivät. Jälkimmäiset ovat niitä jotka asuvat kissan kanssa ja valittavat miten vaikea miehiä on saada parisuhteeseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset voi jakaa kahteen ryhmään niihin jotka hihittelevät ja niihin jotka eivät. Jälkimmäiset ovat niitä jotka asuvat kissan kanssa ja valittavat miten vaikea miehiä on saada parisuhteeseen.

Hihittelen päivittäin miehen ja kahden kissan kanssa, useimmiten juuri kissoista johtuvista syistä! 

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.