Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten mies jätetään tekstarilla?

Vierailija
01.02.2018 |

Nyt ei ole mahdollista, enkä halua nähdä häntä. Miten ääliön voi jättää tekstarilla?

Sanotaanko nyt vielä sekin, että mies on kanssani pelkästään seksin, ulkonäön ja kaikennäköisten muiden hyödykkeiden takia. Tapaamme vain hänen ehdoilla ja silloin kun hänelle sopii ja hän tarvitsee jotain.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, meidän suhteesta ei tule mitään ja sitä on turha enää jatkaa. Älä ota enää yhteyttä. T:xxxx

Vierailija
2/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

It's not me, it's you. Hyvää jatkoa 😘

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moro! Ei tartte soitella.

Vierailija
4/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika avuton olet jos et sitäkään osaa tehdä apua kysymättä.

Vierailija
5/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painu vi##uun mun elämästä, hyvästi!

Vierailija
6/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole nyt edes aikuinen ja jätä kasvotusten tai jos ei mahdollista fyysisistä syistä, niin edes soittamalla. Tekstarilla jättäminen on pelkureiden hommaa, aivan kuin post-it-muistilapuilla jättäminen.

Vierailija
7/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso osa miehistä menee naimisiin ja tekee lapsiakin noilla perusteilla,mitä luulit miehen sinusta haluavan?

Vierailija
8/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan alkaa tollasten vastenmielisten tapausten kanssa noudattamaan jotain ikivanhaa sääntöä kasvotusten jättämisestä? Itse olen pistänyt vaan viestiä. "Olen miettinyt asioita ja haluan lopettaa tämän meidän suhteen. Hyvät kevään jatkot."

Vierailija
9/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso osa miehistä menee naimisiin ja tekee lapsiakin noilla perusteilla,mitä luulit miehen sinusta haluavan?

Luulin että hän välittää minusta oikeasti, eikä vain noista muista asioista. Onneksi tämä paljastui pian. Enkä usko että miehelle sopisi näkeminen tänään, kun ei ole sitä itse ehdottanut/halunnut. Hän ei vastaa puheluihin, koska "ei jaksa". Samasta syystä hän jättää vastaamatta viesteihin. Ap

Vierailija
10/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Ap:(nyt sinun pitää ryhdistäytyä itse,et voi vain kirjoitella tänne vauvasivuille jatkuvasti.Vaikuttaa kyllä, että et itse oikein kykene irrottautumaan tuosta miehestä,kuin tuollaiseksi kynnysmatoksi tyydyt.En oikein usko,että kuitenkaan mitään jättämisviestiä miehelle laitat,odotat vaan kotona niitä harvoja hetkiä milloin mies sinua kutsuu omiin tarpeisiinsa ja tuollaiselle miehelle et ole ainoa,valitettavasti.Parempi lopettaa yhteydenpito lopullisesti tuollaiseen mieheen,pelissä on sentään oma(mielen)terveytesi.

Vierailija
11/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei ansaitse viestiäsi. Tee kuten hän. Vastaa ettei tapaaminen sovi aikatauluun, jos jotakin ehdottaa. Etkä enää tapaa.

Vierailija
12/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viesti:

Löysin itsetuntoni, jätän sinut. Olen siis voittaja.

Vierailija
13/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita: "Tänään sain vauvasivulta tiedon, miten mies jätetään tekstarilla. Kokeilen sitä saman tien sinuun."

Vierailija
14/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi kukaan alkaa tollasten vastenmielisten tapausten kanssa noudattamaan jotain ikivanhaa sääntöä kasvotusten jättämisestä? Itse olen pistänyt vaan viestiä. "Olen miettinyt asioita ja haluan lopettaa tämän meidän suhteen. Hyvät kevään jatkot."

Tuo voi onnistua jollekkin, mutta jos minut häpäiset noin niin tulen yöllä ovesta läpi.

Vierailija
15/15 |
01.02.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni "haluan elää omaa elämää." Meidän on parempi erota" tarkoitti, että haluan muuttaa panokamuni luokse minun luotani ja viimein laittaa faseen julkiseksi et olen hänen kanssaan yhdessä.