Mikä lasketaan pettämiseksi?
Mielipiteitä mikä teistä lasketaan pettämiseksi?
Olin viime viikonloppuna ravintolassa juuri eronneen ystävättäreni seurassa ja tanssin mukavan miehen kanssa (mies minulle ennestään tuttu nuoruusvuosilta ihan kaveripohjalta)
Ystävättäreni oli erittäin järkyttynyt käytöksestäni, että miten voin tanssia noin vaikka olen naimisissa.
Ravintolassa oli myös mieheni työtovereita jotka varmasti olivat nähneet minut tanssilattialla, mutta ei se minua haitannut vaan ystävääni enemmänkin.
Illan päätteeksi kun kömmin kotiin mieheni viereen sanoinkin että näin "Samun" baarissa ja käytiin tanssimassa. Mieheni totesi vain että okei, kiva että minulla oli hauska ilta ja mentiin nukkumaan.
Ystävättäreni piikitteli asiasta vielä eilen kun nähtiin ja rivien välistä luettuna hänestä olen pettäjä. Minulle ei missään vaiheessa tullutkaan mieleeni 'ylittäneeni rajaa' mutta naisen asenne tuntuu silti ikävältä.
Olisi kiva kuulla muiden mielipiteitä näistä 'rajoista' suhteissa :)
Kommentit (6)
Vähän riippuu tanssitko sylissä vai jotain paritanssia. Oletan jälkimmäistä ja siinä ei ole mitään pahaa.
Raja menee mielestäni siinä, mitä vpot kertoa rehellisesti ja avoimesti ja mitä tekisit vaikka puolisosi olisi paikalla. Itse voisin tanssia jonkun toisen miehen kanssa, mutta ei mitään muuta.
Kaikki se mitä et voisi tehdä miehesi edessä on pettämistä.
No eihän tuo ole pettämistä kuten itsekin tiedät. Samalla lailla ajateltuna ei voisi edes jutella töissä miespuolisten työkavereiden kanssa kun ahdasmieluset tulkitsee senkin pettämiseksi
Itse olen pitänyt ohjenuorana, että sitä mitä et tekisi kumppanisi edessä, älä tee sitä muutenkaan eli jos olisit tanssinut tämän henkilön kanssa, vaikka miehesi olisi katsonut vierestä, asia on ok
Mikään mitä ei tarvitse salailla, valehdella, jättää kertomatta tai värittää vähemmän merkittäväksi ei ole tietenkään pettämistä.
No ainakin aika h*rolta toiminnalta vaikuttaa, ja kyllä meillä ainakin on väärin jos se on ollu jotai sellasta tanssimista