Temptation island Suomi 2018 - keskustelu
Sinkut julkaistu:
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134564-temptat…
https://www.nelonen.fi/ohjelmat/temptation-island-suomi/2134562-tassa-o…
Mitäs mieltä? Muita tuttuja kasvoja kuin Harkimo ja Kurhinen?
Kommentit (7556)
[/quote]Mutta Evehän on vasta ollessaan suhteessa Danin kanssa päässyt tuohon kondikseen. Ei oo varmaan ennen Dania saanu niin paljoo huomioo miehiltä, kun ollut pulskemmassa kunnossa. Nyt voi sit nauttia ja liehitellä miehiä ”luvan kanssa” ja testata omaa viehätysvoimaansa. Nauttii vaan treeninsä hedelmistä![/quote]
Tiedän Even vuosien takaa, kyllä sillä on ollut "pullukampanakin" paljon vientiä.
Ei ole kyllä minun mielestä ikinä mikään pulska, siksi lainausmerkit
Mua niin säälitti Dani, kun selitteli Even menemistä kamerattomalle katolle että "se tykkää tähdistä".... Rakastunut mies. <3 Jospa Eve ei petä luottamusta.
Milloin Harkimon Amanda tulee??? Tylsiä nuo sinkkutytöt. Liian maalattuja.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs jos draaman vuoksi Eliaksen käytös on käsikirjoitettu?
Kuka haluaisi antaa itsestään tuollaisen kuvan julkisuudessa vapaaehtoisesti jos ei tuollainen ole. En suostuisi miljoonastakaan lokaamaan itseäni julkisesti telkkarissa niin että ihmiset katsoisivat, että ziisus toi on kksipää, sosiopaatti ja päässä vippaa.
Vierailija kirjoitti:
Elias on kyllä ällöttävä, kun usein lässyttää tai puhuu sellaisella tyttöäänellä. Sillon kun se maalaili sen Jonnan tatuointejakin, nimitti tyttöäänellä jotain pupuliineista 🤣🤣
oks
Sammy oli oikeasti herttainen kun puhui Eliakselle bileissä.
Minusta tuntuu että Minna ja Sammy ovat vähän kuin kaksi hylkiötä, jotka ovat kimpassa seuran vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko kukaan, kun Elias sanoi siinä speed dating -leikissä kun puhuttiin seksistä, jotain että "hapen puute on jees" ja että "jäljet paikoissa jotka saa piilotettua"?? Nuo kohdat oli siis ihan tekstitetty siihen, kun puheesta ei saanut selvää
Huomasin. Tämä yhdistettynä persoonaan sekä "epätoivoisesti itkevä nainen" niin mitä sanoo av-raati, lähtisittekö speed dateilta treffeille?? Mä luulen, että mä skippaisin.
En kyllä olisi hevillä uskonut sanovani näin... Mutta Dani on ihana! 😂 "Se tykkää tähdistä." Aww. Ja kun vieläpä puolusti Vilmaa Eliakselle!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitin aiemmin tuosta poikaystävästäni (ex!) , jossa näin samoja piirteitä paljon kuin Eliaksessa. Alkuun hän kohteli minua ihaillen ja sai minut tuntemaan itseni erityiseksi (ja kuten arvata saattaa minullakin on traumaattinen tausta & oli huono itsetunto kuten wilmalla). Pikkuhiljaa kohtelu muuttui ensin välinpitämättömäksi ja kokoajan kylmemmäksi, välillä hän provosoi kummallisia riitoja ja sai minut itkemään hysteerisesti manipuloimalla (Elias mainitsi nauttivansa kun nainen itkee hysteerisenä tms). Lopuksi tilanne purkautui sairaasti johonkin "tää oli vaan leikkiä" jne. Kaikkea en voi enkä halua muistella. Fyysiseen väkivaltaan asti ei menty, henkiseen sitäkin enemmän. Lopulta hän oli murskannut itsetuntoni, haukkunut ystäväni jne. Olin naivi, lapsekas tyttö ja toisaalta traumojen vuoksi halusin ymmärtää exää loputtomasti ja selittää asioita parhain päin. Esim.vanhempani eivät nähneet totuutta miehestä, hän oli äärimmäisen taitava manipuloimaan toisia ja hurmaamaan . Toipuminen sairaasta suhteesta vie kauan. Toivottavasti Vilman silmät avautuvat vielä.
Kasvoin lapsuuden kodissa jossa juotiin ja oli henkistä sekä fyysistä väkivaltaa, minua kiusattiin koulussa ja ensimmäinen poikaystäväni oli väkivaltainen. Tämän jälkeen tapasin exäni joka "pelasti" minut huonosta suhteesta ja sai minut tuntemaan itseni aluksi todella upeaksi niin kuin sinäkin kuvailit. Vuodet kuluivat ja yhtäkkiä minussa ei ollut kuin virheitä enkä osannut mitään. Minun ystäväni olivat typeriä eivätkä he saaneet käydä meillä ja minulla ei ollut omaa rahaa. Minun piti esimerkiksi rukoilla pelokkaana jos halusin ostaa eye linerin, jonka jälkeen exäni suuttui turhasta rahan menosta. Loppujen lopuksi en enää uskaltanut poistua kotoa, ja mieheni teki kaikki asiat puolestani. Olinhan niin huono ja osaamaton. Pääsin psykoterapiaan ja viimein kun uskaltauduin puhumaan miehestäni, mitä en mielelläni tehnyt koska hän oli minut pelastanut upea ihminen eikä hänestä saanut puhua pahaa, psykoterapeuttini avasi silmäni näkemään miten asiat oikeasti olivat. Kukaan ystäväpiiristäni ei ollut uskoa mimmoinen hän oikeasti oli, eivätkä myöskään vanhempani. Exä vieläkin haluaisi palata yhteen mutta sitä ei tule tapahtumaan ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko kukaan, kun Elias sanoi siinä speed dating -leikissä kun puhuttiin seksistä, jotain että "hapen puute on jees" ja että "jäljet paikoissa jotka saa piilotettua"?? Nuo kohdat oli siis ihan tekstitetty siihen, kun puheesta ei saanut selvää
Huomasin. Tämä yhdistettynä persoonaan sekä "epätoivoisesti itkevä nainen" niin mitä sanoo av-raati, lähtisittekö speed dateilta treffeille?? Mä luulen, että mä skippaisin.
Olisin sillä hetkellä kiitollinen, että kyseessä on todellakin SPEED dating ja tilaisuus on järjestetty tilassa jossa on muitakin ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mua ärsyttää tollaset Vilman kaltaiset naiset.. tollaset tossut, joita narsistimies saa määrällä just miten huvittaa. Tuokin on ihan sairas parisuhde, näkee heti. Ja Vilmalle on asiasta sanonut vaikka kuinka moni eikä silti usko vaan Elias on unelmien prinssi. No sitten olkoot uskomatta ja pilatkoot lopun elämänsä! Sellaista se on. Inhoan Eliasta, mutta myös Vilma on todella ärsyttävä ujo tossukka. Kyllä täytyy aikuiselta ihmiseltä löytyä itsesuojeluvaistoa, itsensä arvostamista ja rohkeutta. Tommosella ujolla ja liian hyväntahtoisella ajattelulla ei tässä maailmassa todellakaan pärjää. Just nää arat ihmiset on niitä narsistien ja rikollisten uhreja.
Mua ärsyttää tuollaiset sun kaltaiset ihmiset, jotka kuvittelee että kaikilla olisi menneisyyden ja synnynnäisen temperamentin puitteissa mahdollisuuksia ponnistaa siihen hyvä-itsetuntoiseen ja kriittiseen ajatteluun. Ihan kuin et ymmärtäisi psykologiasta mitään.
Vierailija kirjoitti:
Miten noilla ei oo koskaan mitään kunnon darraa! Siksikö, koska juovat koko ajan niin aina tasoittavat ja uusi känni estää darran? 😂
Miehen kanssa just funtsittiin, että tota tahtia jos dokailtas niin kyllä myös purjo lentäisi iltanuotiolla.. Huh huh.
Tämä Dani on paljon parempi kuin se ällö rooli-bileDani. Toivottavasti hän uskaltaa olla jatkossa enemmän oma itsensä, eikä se roolipelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten noilla ei oo koskaan mitään kunnon darraa! Siksikö, koska juovat koko ajan niin aina tasoittavat ja uusi känni estää darran? 😂
Miehen kanssa just funtsittiin, että tota tahtia jos dokailtas niin kyllä myös purjo lentäisi iltanuotiolla.. Huh huh.
Niinpä ja multa jäisi myös seuraavan päivän treffit menemättä. Kauheessa darrassa jossain vesipuistossa tai thaiboxaamassa, ihan painajainen. Eipä niillä yleensä kovin kummosia treffijuttuja olekaan, kävelyä puistossa, piknikkejä ja mopoilua.
"Minna ja Sammy olivat alusta asti vähän sellainen mitä ihmettä-pari.
Nyt selvisi että Sammylla siis on jonkinlainen alkoholi-ongelma. Mahtaakohan käydä lainkaan töissä, sitä en muista mainittiinko esittelyjaksossa."
Alkoholin lisäksi Sammylle kelpaa vähän muutkin aineet joilla saa pään sekaisin. Näkee kyllä naamasta ettei ole päihteiden suhteen valikoiva. Mitähän tää ohjelma ja huomio tekee päihteidenkäytölle...
Dani on ihana! En kyllä olisi uskonut. Kun julkistettiin, että hän on ohjelmassa mukana, ajattelin et ei helvetti taas tää bile-Dani. :D Mut tällä hetkellä tyyliin suosikki koko kaudelta!
Ja toi Elias on pelottava.. Elämänpeli-jonne part 2 mut viel pahempi.
Evestä tykkäsin aluksi, nyt on vähän alkanut ärsyttää. Tuntuu, että on ottanut aiemmalta kaudeltaan varatuista mallia, ja heti valkannut sen yhden jonka kanssa hengailee ja kiehnää. Mutta en tiiä, ei ehkä vaikuta siltä että kuitenkaan tulisi pettämään Dania.